הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



משהו חדש מתחיל עכשיו... יין, ביטלס ודני רובס


השקה חגיגית של סדרת היינות החדשה ביקבי גליל והופעה של הזמר דני רובס עם להיטיו הגדולים מכל הזמנים, מעירים את העיר סקיתופוליס בבית שאן, סיורי שקיעה ויין ביקב הר אודם, ימי היין של ראש פינה - יריד היין הישראלי ותערוכת אמנות. השבוע בפסטיבל ''בשביל היין'' בגולן הגליל והעמקים

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 29-5-2012

חובבי היין, תושבי הגליל הגולן והעמקים ואלפי מטיילים, נהנים זו השנה השלישית ממגוון אירועים המתקיימים בפסטיבל ''בשביל היין'', שימשך עד אמצע חודש יוני. ומה קורה השבוע בפסטיבל ?

משהו חדש מתחיל עכשיו ...יין, ביטלס ודני רובס
יקב הרי הגליל מזמין אתכם להשקה חגיגית של סדרת היינות החדשה "גליל", על שם ולכבוד הגליל ותושביו. לאחר ההשקה החגיגית תתקיים הופעה של הזמר דני רובס עם להיטיו הגדולים מכל הזמנים, גרסאות מיוחדות לשירים של אחרים, קצת ביטלס ובעיקר החום, ההומור והסיפורים הקטנים שמאחורי השירים הגדולים.
מתי: חמישי, 31 במאי, 19:00
מחיר: 80 שקל במכירה מוקדמת
לפרטים: 04-6868748



יריד היין הישראלי , ראש פינה
בגן היפהפה, שהוקם על ידי הברון רוטשילד ונקרא על שמו, מחדשות המועצה המקומית ראש פינה בשיתוף הרשות לפיתוח הגליל ומועצת הגפן את מסורת ותרבות היין.  גן הברון, תחת כיפת השמים, יערך יריד היין הישראלי שבו יציגו ויטעימו מיטב היקבים בישראל גדולים וותיקים לצד יקבי בוטיק. להקת bellamiya תופיע עם שירים בסגנון השאנסון הצרפתי וקטעים מהמופע "יין שיר וכרם". אוכל גלילי, בית קפה ומתחמי ישיבה מעוצבים ישלימו את האווירה החגיגית.
מתי: שישי, 1 ביוני, 16:00-10:00
לפרטים: www.wineland.co.il

מעירים את העיר סקיתופוליס
"יקב בוטיק וייצמן", ממשיך את פועלו של דיונסוס אל היין בבית שאן ופותח את שערי הסראיה בעיר העתיקה, לחוויה של פעם בשנה, עם אירוע "סקיתומרקט". במקום יהיו דוכני מזון אותנטיים, משקאות ואומנות מקורית ומקומית מבית שאן ועמק המעיינות והגלבוע. במהלך היריד תושק סדרת היינות החדשה של "יקב בוטיק ויצמן": "קרדו", "טיכא", "דיונוסוס" ו"סיגמא".
מתי: ימי חמישי, 31.5, 7.6 ו-14.6, 22:00-18:00
מחיר: בתשלום.  לפרטים: 3639*

סיורי שקיעה ויין ביקב הר אודם
יקב הר אודם מקיים סיורים המשלבים ביקור בכרם הנמצא בצפון הגולן, תצפיות נוף, ביקור ביקב, הסבר על תהליך ייצור היין ולסיום טעימת יין בלווי גבינות. כל משתתף מקבל בקבוק יין מתנה.
מתי: חמישי, 31 במאי, 18:30-15:30
מחיר: 200 שקל לזוג. הרשמה מראש בלבד. מספר המקומות מוגבל. לפרטים: 04-6871122

ימי היין של ראש פינה -תערוכת אמנות בנושא יין
תערוכת אמנות קבוצתית בנושא "היין - שיכרון של טעמים" מתקיימת בימי פסטיבל היין ראש פינה העתיקה (בבית פרופסור מֶר ובבית וילקומיץ). בתערוכה מוצגות עבודות ציור, פיסול, טקסטיל וצילום של אמנים ישראלים מובילים, אשר יגרמו לצופה להרגיש שיכור ולא מיין. באירוע הפתיחה סדנאות אמנות לכל המשפחה וטעימות יינות גליליים (18 במאי, 12:00).
מתי: 18 במאי – 30 ביוני
מחיר: הדרכה ומפגשי אמן בתערוכה 35 שקל לפרטים: 04-6930020



בשביל הטעם, הריח והטבע, בשביל היין.  15.5.12 – 15.6.12

לפרטים מלאים אודות הפסטיבל והאירועים www.israel.agrisupportonline.com

להורדת התוכניה  - www.galil.gov.il