הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



חודש ארץ הגליל במצפה הימים


צמחי מרפא ותבלין, חוכמת הבריאות, התפיסה האורגנית - זיכרונות מהגליל, סיפורי ראשונים, הרצאות, סיורים והרבה מוזיקה. חודש ''ארץ הגליל'' במלון מצפה הימים, אפריל 2012

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 30-3-2012

גינה

גינה אורגנית במצפה הימים, צילום: יואל מזרחי

מלון הספא מצפה הימים מקדיש את חודש אפריל לארץ הגליל. במסגרת החודש יתקיימו במלון מגוון הרצאות ומופעים המחברים לטבע, בנושאי בריאות, אורגניות, ניקוי רעלים ועוד, ומשתלבים עם משק החווה האורגני של המלון, בו בוסתני פרי וירק, גינות תבלין, צמחי מרפא, משק חי ומחלבה, הכול מתוצרת הטבע, תוך הרמוניה אקולוגית מושלמת בלב ליבו של הגליל.

בין האירועים וההרצאות : אמנים מרפאים ועושי נפלאות בגליל עם מיכאל בן דרור, צמחי תבלין ומרפא בגליל עם שירי חבקין, מכמנים בגליל- אנשים ומקומות שקיימים בגליל ולא בכל יום נפגשים איתם עם גיל ברנר, סיפורי ראשונים בגליל, כך נראה העמק- תמונות ורשמים מעמק החולה המאה ה-19 עם פרופסור חיים גורן, מיסטיקה גלילית עם נחמה מירב, עקרונות ומגמות בתפיסה האורגנית עם אורנית רז, סדנא של טיפים וידע להקמת גינה גלילית אורגנית, סיפורים גליליים עם אריק לובובסקי, הגליל במלחמות ישראל בראי של איש מודיעין בצה"ל עם דרור גלילי ועוד.

כמו כן במהלך החודש גם מופעים מוזיקליים והצגות: שירי אביב עם מושיק בן צבי, שירים מכל הזמנים- רוח צפונית, מסביב לעולם בשישים דקות עם דגנית דד ויובל קידר, מוזיקה ים תיכונית ושירים ישראלים ישנים עם גורג סמעאן, צלילים בגליל עם צמד גיא אוני ועוד. וגם - טעימות יין, סדנאות בישול בדואי, סדנאות ציור, סרטים ועוד.

שלושה אירועים פתוחים לקהל הרחב בשעה 21:00, במחיר 100 ₪ לאדם:
17.4- סדנת בישול בדואי עם סוזאן הייב והרצאה על עקרונות ומגמות בתפיסה האורגנית עם אורנית רז מנכ"לית הארגון לחקלאות אורגנית.
20.4 - "כשתגדלי תביני" מופע תיאטראלי מוזיקאלי עם שגית אמת ושירלי יובל.
27.4- מסע אל תוך כתב היד- עם אילון בן יוסף.

מחירי לינה, אמצע שבוע לזוג על בסיס חצי פנסיון- החל מ- 1,550 ₪, סופ"ש וחג החל מ- 2,100 ₪ למינימום 2 לילות. מבצעים מיוחדים לחודש אפריל ולחג, באתר המלון.

פרטים נוספים אודות תכנית החודש - מצפה הימים - 04-6994555, www.mizpe-hayamim.com