הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



אקו-שוק בחוות עידנים בסוכות


יום כיף בטבע בחווה האקולוגית ''חוות עידנים'' שבמושב אניעם ברמת הגולן. שוק של תוצרת מקומית וידידותית לסביבה - דוכני ירקות, גבינות, פעילויות צמר, דבש מפרחי הגולן ועוד. בואו לפגוש את האנשים בגולן ולהכיר את האוצרות הטמונים במקום. סוכות 12 באוקטובר 2011

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 30-9-2011

חווה אקולוגית - חוות עידנים במושב אניעם ברמת הגולןבחוות עידנים שבמושב אניעם ברמת הגולן, בתאריך 12-10-2011 בין השעות 10:00 עד האחרון המבקרים, יתקיים שוק של תוצרת מקומית וידידותית לסביבה.

זו ההזדמנות לפגוש את האנשים, לקרב את הגולן לקהילה ולהכיר את האוצרות הטמונים בו. כולם מוזמנים לשוטט ביום כייף בטבע בחווה האקולוגית.

בין הדוכנים באקו-שוק - גבינות עיזים, פירות וירקות, פעילויות צמר, בובות ושמיכות לתינוקות מחומרים ממוחזרים, דבש מפרחי הגולן ועוד הרבה הפתעות.

מומלץ להגיע עם שקיות רב פעמיות, מצב רוח טוב ונעליים נוחות.

על חוות עידנים - בלב הגולן צומח לו מקום קסום - חווה, השואפת ליישם הלכה למעשה את עקרונות תרבות קיימה (פֶּרמָה-קַלצֶ'ר) - או "תרבות עדן": לספק את צורכיהם של דיירי ומבקרי החווה; לגדל ירקות ופירות בצורה אורגנית ואקולוגית, לטפח בעלי חיים לתנובת ביצים, בשר, חלב ומוצרים נלווים (גבינות, צמר, קומפוסט! ועוד); להיעזר ברוח ובשמש כמקור אנרגיה - בכל המובנים. לאפשר לטבע להיות נוכח ולאנשים להתמזג איתו. לתת לכל אדם הבא לכאן הזדמנות בחירה, זרימה, קבלה... ולימוד והתנסות בנושאים הקרובים לליבו ולאופיו. לחזור אל החומרים הראשוניים והבסיסיים, אל מלאכות עתיקות... וכמו מעידני-עידנים, להתחבר אל היסודות של הטבע - אדמה, מים אש, רוח ורוח האדם.

אתר חוות עידנים: www.idanimfarm.com
דף הפייסבוק של החווה: www.facebook.com