הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



חבילות ''בילוי בעמק'' - לקידום התיירות בעמק יזרעאל


יקב טוליפ יצא ביוזמה לקידום התיירות בעמק יזרעאל ומציע חבילות טיול ובילוי מגוונות באזור. החבילות כוללות בין היתר את יקב טוליפ, חוות דרך התבלינים, ספא מונהליז, ביסטרו בר אדלה, צימרים נווה הגר, חברות טיולי ג'יפים, חברת הקוסמטיקה הטבעית לבידו, בוטיק השוקולד של מישי, וחברת רייז המציעה מסע בכדור פורח

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 28-5-2011

יקב טוליפ חבר למספר גופים מעמק יזרעאל ויצא ביוזמה לקידום התיירות בעמק.

היקב מציע חבילות תיירות לאנשים פרטיים ולחברות המעוניינים לטייל בעמק יזרעאל, לעשות יום כיף, יום גיבוש וכו', לחצאי ימים, ימים שלמים, או עם לינה.

המטיילים ייהנו מ"תחנה אחת" בה יוכלו לרכוש את הטיול כולו, לעומת האפשרות של תיאום עצמאי מול כל אחת מהאטרקציות; וכן ממחירי אטרקציות נוחים וזולים יותר לעומת האפשרות בה היו רוכשים כל אחת מהאטרקציות באופן עצמאי.

האטרקציות הנמנות על הפרויקט 'בילוי בעמק' - יקב טוליפ, חוות דרך התבלינים המציעה צמחי מרפא ותערובות תבלינים איכותיים, ספא מונהליז, ביסטרו בר אדלה, צימרים נווה הגר, חברת טיולי הג'יפים 'ג'יפ בכפר', חברת טיולי הג'יפים 'עופר וג'יפ', לבידו - חברת הקוסמטיקה הטבעית, בוטיק השוקולד של מישי - השוקולטייר הוותיק, ורייז - חברה המציעה מסע בכדור פורח.

דוגמאות לחבילות המוצעות במסגרת פרויקט 'בילוי בעמק יזרעאל' - חבילת בוקר כפרי בעמק יזרעאל, "בוקר של שלווה" - ביקור וטעימות במרכז המבקרים של יקב טוליפ, סיור בדרך התבלינים הכולל מארז שלישיית תבלינים, ביקור במרכז המבקרים וחנות המותג של לבידו וקבלת מארז לבנדר מתנה וארוחת בוקר מפנקת באדלה ביסטרו בר - במחיר של 190 ש"ח לזוג; "רגעים של נחת" - חבילת פינוק זוגית במסגרתה ייהנו המטיילים מביקור וטעימות במרכז המבקרים של יקב טוליפ וקבלת בקבוק יין מתנה, בוטיק השוקולד מישי ופינוק של מארז פרלינים איכותיים, סיור בדרך התבלינים הכולל מארז שלישיית תבלינים מתנה, טיפול ספא זוגי ומפנק של שעה בספא מונהליז, וארוחת צהריים או ערב באדלה ביסטרו בר - במחיר של 690 ש"ח לזוג; וחבילת פינוק "לאנשים שאוהבים" - חבילה במסגרתה ייהנו המטיילים מביקור וטעימות במרכז המבקרים של יקב טוליפ וקבלת בקבוק יין מתנה, בוטיק השוקולד מישי ופינוק של מארז פרלינים איכותיים, סיור בדרך התבלינים הכולל מארז שלישיית תבלינים, ארוחת צהריים או ערב באדלה ביסטרו בר, לילה בצימר יוקרתי עם בריכה פרטית וג'קוזי 'שלווה בעמק', טיסה בכדור פורח והפתעה, טיול ג'יפים, ארוחת בוקר בשטח, ביקור במרכז המבקרים וחנות המותג של לבידו וקבלת מארז לבנדר מתנה ועוד - במחיר 2950 ש"ח לזוג.

"כחלק מהאני מאמין שלנו ביקב של תרומה לקהילה, גם במקרה זה נתרום 10% מההכנסות לכפר תקווה, שהינו כפר לאנשים עם מוגבלויות בו ממוקם היקב שלנו, ושחבריו הם כולם חלק ממשפחת היקב. התרומה מיועדת לתקציב הטיולים של חברי הכפר, אשר באמצעותה יוכלו ליהנות מטיולי יום ברחבי הארץ", אומר רועי יצחקי, בעלים ומנכ"ל יקב טוליפ.

לפרטים נוספים והזמנות: 04-9830573  www.tulip-winery.co.il

יקב טוליפ הינו יקב בוטיק משפחתי, בבעלות ובניהול משפחת יצחקי, הממוקם בכפר תקווה, שבקריית טבעון. יינות היקב איכותיים ביותר, וזאת בין היתר באמצעות שימוש בענבים מהכרמים הטובים ביותר, דרך שימוש בטכנולוגיות ותהליכי יצור מובילים ומתקדמים ביותר ועוד. בנוסף, יינות היקב מעניקים תמורה מלאה למחיר; ועשייתם נעשית תוך פעילות תרומה לקהילת כפר תקווה, בה מתגוררים בעלי מגבלות וצרכים מיוחדים.