הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



טיול למעיינות הדופן בגליל


טיולים מודרכים לכל המשפחה למעיינות עין דיבשה, עין תינה, ג'ילבון, בריכת הקצינים ועוד. כפר הנופש גונן, ימי שבת בחודש מאי 2011

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 2-5-2011

בריכת מים בעין תינה - ליד קיבוץ גונןלמרות החורף השחון יחסית, נהנה האזור הצפוני מכמות משקעים יפה ומחלוקה טובה לאורך כל החורף, דבר שגרם לנחלי הגולן ומעיינות הדופן בגליל לזרימה יפה וטובה.

כפר הנופש "נופי גונן" בקיבוץ גונן, מזמין את הקהל הרחב, גם אלו שאינם לנים בכפר הנופש, לצאת לטיולים, ליהנות מיופיו של הגליל במיוחד בעונה זו, לנשום את האוויר הנקי וליהנות מהריחות של הטבע.

במהלך השבתות של חודש מאי יצאו מכפר הנופש טיולים חווייתיים המתאימים לכל המשפחה, למעיינות הדופן בגליל - אלו הנמצאים בסמוך לקיבוץ גונן.

בין מסלולי המעיינות:

עין דיבשה - הליכה נעימה בתוך או לאורך מים קרירים ונעימים, עם מספר עצירות ביניהן בתחנת הקמח היפהפייה.

עין תינה - הליכה בנחל פסטורלי לאורך מסלול המטפס למעיין. מסלול הטיפוס עשיר בצמחיה, בחורש סבוך המצל על הדרך הכולל שיחי פטל, עצי אלון ותאנה. בהמשכו גם מפל מסתורי.

עין ג'ילבון תחתון ובריכת הקצינים הסורית החלק התחתון של נחל דבורה תחנת הקמח העתיקה ואמת המים התורכית.

עין עלמין ובריכת קצינים - עין עלמין הוא מעיין הזורם במורדות המערביים של הגולן, אל תוך ברכת בטון מלבנית, המוקפת שיחי פטל ועצי איקליפטוס ותאנה לפיקניק מהנה עם מים קרירים.

עוד במהלך הטיול - תצפיות על עמק החולה, הגולן והחרמון.

משך הסיורים כשלוש שעות. במסלולים קלים להליכה. המטיילים יצאו באופן עצמאי לאחר קבלת תדריך מסודר ממדריך הטיולים של כפר הנופש גונן - הכולל מפות והסברים.

שעת היציאה - 10:00  בבוקר
מחיר - 20 ₪ למשפחה.
לאורחי כפר הנופש גונן - הטיול ללא תשלום!
למעוניינים - מדריך טיולים מלווה בתוספת תשלום ובתיאום מראש.
כפר הנופש גונן -04- 6955220 , www.nofgo.co.il