הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



ביקור בגלריה לאומנות בעץ בט''ו בשבט


כפר הנופש במרום גולן מזמין את קהל המטיילים הרחב, משפחות, שוחרי אומנות ואוהבי טבע לביקור בגלריה ''אריאל אומנות בעץ'' בליווי הסבר על תהליך העבודה בעץ מהחומר הגולמי ועד הפיכתו למוצר מוגמר. הביקור ללא תשלום. ט''ו בשבט, ימים חמישי-שבת, 20-22 בינואר 2011

פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 14-1-2011

אריאל שמיר- אומנות בעץלמרגלות הר בנטל ברמת הגולן, סמוך לכפר הנופש בקיבוץ מרום גולן הקים אריאל שמיר, תושב הקיבוץ, סטודיו גלריה לאומנות שימושית ופיסול בעץ.

לקראת ט"ו בשבט, מזמין כפר הנופש במרום גולן את קהל המטיילים הרחב, משפחות, שוחרי אומנות ואוהבי טבע לבקר ללא תשלום בסטודיו גלריה "אריאל אומנות בעץ". המבקרים יכולים לשמוע הסבר על תהליך העבודה בעץ מהחומר הגולמי ועד הפיכתו למוצר מוגמר וכן להתרשם מהעבודות והיצירות המוצגות.  הביקור והסבר תהליך העבודה בסטודיו ללא תשלום.

המחזור והשימוש החוזר בעצים הוא קו מנחה בעבודותיו של האצם אריאל שמיר. הוא עובד עם כל סוגי העץ שאוסף מהטבע בשטחי רמת הגולן וסביבותיה ובעיקר עם עצי זית, גפן, אלון, איקליפטוס, ברוש, עוזרר ושורשים של עצים מקומיים. שמיר אומר כי חשובה לו מאוד השמירה על הסביבה הירוקה, הטבע וחיי העצים וכי הפסלים שיוצר הם פסלים מעצים, ענפים ושורשים שלא נגדעו לצורך הפיסול.

בנוסף לפיסול האומנותי, יוצר שמיר גם "אמנות שימושית": שעונים, מנורות שולחן, שולחנות אומנותיים, מעמדים לבקבוקי יין, קרשי חיתוך ומשטחי עץ, מדפים, מתלים לבגדים ומעילים, שילוט אומנותי, קופסאות ייחודיות ואפילו גיטרות! ניתן לראות אותו מפסל בסטודיו בעזרת מסור שרשרת, מפסלות לגילוף עץ וטכניקות נוספות שמפתח בעצמו.

שמיר השכיל לחבר בין שתי אהבותיו הגדולות - הטבע והיצירה, וכך הקים את הסטודיו שבו הוא שומר מחד על הטבע על ידי מחזור העצים, ומאידך נותן ביטוי לאומנות ולתשוקה העזה ליצירה הבוערת בו.

הסטודיו פתוח לקהל הרחב בימים ה'-ש' בתאריכים- 20-22.1.2011, בין השעות 09:00-16:00. מומלץ לתאם מראש.
"אריאל אמנות בעץ" - 054-7588752

המבקרים מוזמנים גם לבקר ללא תשלום בסטודיו הסמוך של הפסל ההולנדי יופ דה- יונג. לאורך הדרך המטפסת להר בנטל וברחבי קיבוץ מרום גולן, פסלי פלדה ענקיים של חיות, אבירים ופסלים גרוטסקיים שיצר. ניתן לבקר בסטודיו ולצפות בו עובד בברזל.

בכפר הנופש מרום גולן תוכלו להינות גם מטיולי טרקטורונים, רינג'רים, סוסים ואופניים ולאכול בבית הקפה החלבי קופי ענן על ראש הר בנטל ובמסעדת הבוקרים הכשרה בכפר הנופש.

תיירות מרום גולן - 04-6960267, www.meromgolantourism.co.il