הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



חגיגת ציפורים נודדות וסיורי ספארי לכל המשפחה במעגן מיכאל


פארק הצפרות מעגן מיכאל מזמין אתכם ליהנות מחגיגה של פעם בשנה, בכיכובן של הציפורים הנודדות. לרגל אירועי 40 שנה לבית ספר שדה מעגן מיכאל הסיורים יערכו במחירי כניסה מיוחדים ביותר. שבת הקרובה 15.1.11. אל תחמיצו!

פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 11-1-2011

פארק הצפרות במעגן מיכאל, צילום - אסף מירוזפארק צפרות מעגן מיכאל מזמין אתכם ליהנות מחגיגה של פעם בשנה, בכיכובן של אלפי ציפורים נודדות. הפארק ממוקם על חוף מעגן מיכאל, סמוך לבריכות הדגים של קיבוץ מעגן מיכאל, והוכר לאחרונה על ידי הממשלה כאתר מורשת לאומית, עקב נכסי הטבע המיוחדים שלו וחשיבותו הייחודית לנדידת הציפורים בעולם.

בפארק הממוקם על נתיב נדידה עולמי ומרכזי, חולפות מיליוני ציפורים נודדות בשנה, המגיעות מארצות קרות באירופה וממערב אסיה, בדרכן אל הארצות החמות באפריקה או בחזרה. הציפורים הנודדות עוצרות ל"תדלוק" בבריכות הדגים של הקיבוץ כדי לאגור לקראת המשך מסען לארצות החום.

ביום שבת 15/1/11 בית הספר שדה מעגן מיכאל מציין 40 שנה להקמתו ומדריכיו המתמחים בהובלת טיולי צפרות ובעלי חיים מזמינים אתכם להצטרף לחגיגה מהנה לכל המשפחה:

סיורים בין בריכות הדגים של מעגן מיכאל ושפך נחל תנינים
סיורים רכובים על עגלת ספארי
סיורים רגליים בין בריכות הדגים
הדגמה של טיבוע ציפורים
סדנאות יצירה
צפייה בשלל עופות וציפורים נודדות או כאלה המקננות במקום כל השנה: עופות מים, ברווזים, חופמאים (עופות החיות על חוף הים וכד'), אנפות, חסידות וקורמורנים.

במהלך הסיור נהנה מתצפיות על חוף הים ועל נחל תנינים ממגדלי תצפית גבוהים, נצפה באיים מיוחדים הסמוכים לחוף הים וכמובן נראה את בריכות הדגים של הקיבוץ, המשמשות כל השנה כבית גידול לדגים. נצפה מקרוב במערכת ובאופן גידול הדגים.

לרגל אירועי 40 שנה לבית ספר שדה מעגן מיכאל הסיורים יערכו במחירי כניסה מיוחדים ביותר: חבר בחברה להגנת הטבע 10₪, מחיר אורח 15₪
פרטים והרשמה במוקד טלטבע, החברה להגנת הטבע: 057-200-30-30 או 03-6388688