הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



בוא נדבר על יין


סיור מודרך ביקב הרי גליל, במבנה אדריכלי ייחודי במסלול תהליך הפקת היין, ביקור באולם מיכלי הנירוסטה ואולם חביות עץ האלון, בו מיישנים את היינות, טעימות יין ועוד. הסיורים יתקיימו עד אמצע חודש ינואר 2011

פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 24-12-2010

מיכה ועדיה-יינן ראשי יקב הרי גליליקב הרי גליל החוגג עשור, מזמין את ציבור אוהבי היין למפגש בלתי אמצעי עם האנשים שעושים את היין ולטעימות עם יינני היקב.

ששת כרמי יקב הרי גליל, משתרעים על פני הרי הגליל העליון המזרחי, בגובה של עד 700 מטר מעל פני הים. הכרמים מטופחים על אדמת הגליל הפוריה בידי כורמים מקצועיים. כרמי היין שהינם בעלי מאפיינים טופוגרפיים ואקלימיים שונים, יוצרים פסיפס מגוון ואיכותי, המאפשר ליקב ליצור יינות בעלי אופי ייחודי, משילובים שונים של כרמים וזני ענבים.

יקב הרי גליל ביראון, מייצר כמיליון בקבוקי יין בשנה, יינות המביאים לידי ביטוי את אזור הגידול הגלילי. היקב מייצר 13 סוגי יינות, מהם 10 יינות זניים, חלקם צעירים וחלקם מתיישנים בחבית. 3 יינות הדגל "יראון", "מירון" ו"אביבים", הנם יינות בלנד מורכבים ועשירים.

הסיור החוויתי המודרך ביקב, מתקיים במבנה אדריכלי ייחודי במסלול תהליך הפקת היין, ביקור באולם מיכלי הנירוסטה ואולם חביות עץ האלון, בו מיישנים את היינות.

בתום הסיור מתקיימות טעימות יין מקצועיות עם אחד מיינני היקב..

כל יינות יקב הרי גליל כשרים למהדרין מן המהדרין לכל ימות השנה.

מחיר הסיור - 18 ₪ למבקר.
50 המבקרים הראשונים יקבלו בקבוק יין במתנה.
הסיורים יתקיימו עד אמצע ינואר 2011.
הרשמה לסיור באתר היקב  או  בדף הפייסבוק