הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



אוצר הטבע בגולן - חפשו את המטמון


משחק משפחתי חוויתי ומהנה לכל המשפחה - 20 כתבי חידה מתוכם תבחרו 5 אותם תצטרכו לפתור נכונה. את החידות ניתן לפתור בבית בעזרת מפות, אינטרנט או כל כלי עזר אחר. המשימה האחרונה של כל כתב חידה מחייבת להגיע לשטח לאסוף אוצר מטבעות זהב ורמז אחרון. 20-31 בדצמבר 2010


תאריכים: 19-12-2010

אוצר הטבע בגולן, צילום טלי ברבית ספר שדה גולן של החברה להגנת הטבע ואגף תיירות במועצה אזורית גולן מזמינים אתכם למשחק משפחתי חוויתי ומהנה שגם יגבש אתכם כמשפחה, גם יוביל אתכם לפינות חמד קסומות בגולן וגם יעניק לכם פרסים (אם תנצחו) נו, לא תבואו?

משחק חדש בגולן - חפשו את המטמון בין אוצרות טבע אמיתיים ואוצרות שהוטמנו מבעוד מועד. המשתתפים יפתרו כתבי חידה (חמישה) ויצאו בעקבותיהם לשטח - לגולן, שם יחכה להם רמז אחרון שיכניס אותם להגרלה.

איך מתחילים?

קודם כל נרשמים. כנסו לאתר הפייסבוק, רשמו "אוצר הטבע בגולן" והצטרפו לקבוצה. לקבלת כתבי החידה אין צורך להצטרף לקבוצה, להגשת הפתרונות צריך להצטרף.

איך זה עובד?

בקבוצת "אוצר הטבע בגולן" יעלו 20 כתבי חידה מתוכם תבחרו 5 אותם תצטרכו לפתור נכונה. את החידות ניתן לפתור בבית בעזרת מפות, אינטרנט או כל עזר אחר. המשימה האחרונה של כל כתב חידה מחייבת להגיע לשטח לאסוף אוצר מטבעות זהב ורמז אחרון שיוביל אתכם להשתתפות בהגרלה ואולי אף לזכייה בפרס.

את התשובות ניתן להעלות לפייסבוק או לשלוח במייל עם פרטיכם האישיים.

מתי?

בין ה-20.12 עד ה-31.12, לפי המועד שיתאים לכם

מה עוד?

היצירתיים ביניכם שיצלמו את האתר בו ביקרו, יציירו אותו או יכתבו עליו חמשיר יוכלו להעלות אותו לפייסבוק ולהשתתף בתחרות נוספת, גם היא נושאת פרסים.

צריכים את מפת הגולן?

במרכז מידע תיירות גולן ובי"ס שדה גולן ישמחו לתת לכם חינם את מפת הגולן.

ההשתתפות ללא תשלום. פרסים שווים לזוכים.

לפרטים נוספים, בית ספר שדה גולן וחרמונים 052-3869452