הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



שנה אזרחית חדשה ביקב טוליפ


מיזם יינות פיוז'ן יקיים ארוחת גורמה צרפתית לכבוד השנה האזרחית החדשה ביקב טוליפ עם השפית נילי כהן-מינץ, יום חמישי 30.12.2010 בשעה 20:00 • מיוחד לחודשים דצמבר-ינואר מארז מתנה חורפי של מיזם היינות פיוז'ן והשוקולטייר מישי בלוג

פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 19-12-2010

מארז פרימיום חורפי פיוזן צילום: גלעד בן שץמיזם היינות פיוז'ן יקיים ארוחת גורמה צרפתית מסורתית לכבוד השנה האזרחית החדשה, בניצוחה של השפית נילי כהן-מינץ. האירוע יתקיים ביקב טוליפ, שבכפר תקווה ביום חמישי, 30.12.2010 בשעה 20:00 בערב

השפית נילי כהן-מינץ יצרה ארוחה בת חמש מנות ברוח המטבח הצרפתי המסורתי בשילוב עם ניחוחות עולם. כל אחת ממנות הארוחה תלווה ביין מנבחרת היינות של מיזם פיוז'ן ויקב טוליפ.

מיזם פיוז'ן מתבסס על רעיון ייחודי בתעשיית היין, שמטרתו לייצר את היין הטוב ביותר מזן הענבים המוביל במדינה הנבחרת. דורון יצחקי, יינן המיזם, מאתר ובודק את הטובים שביקבי אותה מדינה, בוחר את החביות המובחרות של אותו יקב ורוקח בלנד ייחודי מאותן חביות, המותאם לחיך הישראלי.

בתפריט הארוחה: קפוצ'ינו פטריות, ערמונים וקצף; פטה כבד עוף בוויסקי, קרם פואה גרה ובריוש, בליווי פיוז'ן ריזלינג מגרמניה; כוס עם שלושה מוסים - סלמון, אבוקדו ועגבניות, עם שיפוד שרימפס, בליווי פיוז'ן ריזלינג מגרמניה; פאי אסקרגו ברוטב שמנת ושום, בליווי פיוז'ן שיראז מרלו מאוסטרליה; נתח בשר משובח עם מרקחת פירות וקרס קסיס על פולנטה, בליווי פיוז'ן טמפרניו-גראנש מספרד; ופבלובה בליווי פורט של יקב טוליפ.

מחיר הארוחה לזוג הינו 490 ₪.

מארז מתנה חורפי של מיזם היינות פיוז'ן והשוקולטייר מישי בלוג

מיזם היינות פיוז'ן והשוקולטייר הוותיק מישי בלוג חברו יחדיו ליצירת מארז מתנה מפנק לחורף ולשנה האזרחית החדשה, אשר יעניק למקבל מוצרי גורמה משובחים. המארז כולל בקבוק יין אדום, פיוז'ן שיראז קברנה סוביניון 2005 מאוסטרליה, ומבחר פרלינים איכותיים עשויים עבודת יד. גם פרלין ייחודי העשוי מיין פיוז'ן ומחומרי הגלם האיכותיים של מישי, חבוי במארז.

את המארז, שמחירו המומלץ לצרכן הוא 159 ₪, ניתן לרכוש במהלך החודשים דצמבר וינואר בחנויות היין המובחרות, ביניהן: רשת 'בית המשקאות של נפתלי', סוידאן אלזה בחיפה, דיוניסוס בנצרת, מרכז המזון בירכא ומישי-בוטיק שוקולד בקרית טבעון.

לפרטים נוספים ולהזמנות:  054-4730430 / 04-9835722 www.fusionglobalwinery.com, www.tulip-winery.co.il