הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



הבוטיק והשיק - הגולן מגיע לפסטיבל ארנה


לראשונה, כל הטוב של הגולן מגיע למרכז. חוויה של טעמים, ריחות ופינוקים לכל המשפחה ב''בוטיק הגולן'' בקניון ארנה החדש, רביעי וחמישי 15-16.12.2010

פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 10-12-2010

הצפון הירוק מגיע למרכז הארץ, ומביא איתו חוויה קולינרית, חושית ותרבותית: לצד חנויות האופנה והשיק של קניון ארנה החדש יוצבו עשרות דוכנים של מיטב התוצרת מהגולן בפסטיבל ענק וראשון מסוגו.

לראשונה יגיעו יצרני הבוטיק מהצפון לקניון ויציגו תמהיל רחב של מוצרי איכות קולינריים, אומנות ישראלית מקורית ואטרקציות תיירותיות. "בוטיק הגולן בקניון ארנה החדש" הוא אירוע לכל המשפחה אשר יתקיים בקניון ארנה בימים רביעי וחמישי, 15-16.12.2010 בין השעות 12:00-20:00.

את הנוף לכנרת יחליף קו האופק של המרינה, ואליו יצטרפו עשרות דוכנים של כל טוב הגולן: יינות משובחים מיקבי בוטיק, שלל גבינות ומעדנים, שמן זית, בירות תוצרת עצמית, שוקולד בעבודת יד, פירות תוצרת הגולן, אומנות מקורית ופריטי יודאיקה, צימרים מפנקים, והטבע של תיירות הגולן. לצד אלו, יוצבו בפסטיבל דוכני הסברה על הגולן ואפשרויות המגורים שהוא מציע: איכות חיים בנוף פסטורלי.

צמד "גיסים ונפלאות" מהגולן יופיע בימי הפסטיבל עם שירים ישראליים מכל הזמנים בעיבודים ובסגנונות מגוונים.

בין המציגים ב"בוטיק הגולן" ניתן יהיה למצוא את: יקבי רמת הגולן, יקב אורגני בשן, יקב בזלת, בתי בד בינהם "ארץ גשור", שזכה כיצרן שמן הזית הישראלי הטוב ביותר בתחרות Terra Olivo, "מסיק", המיצרת מוצרי קוסמטיקה משמן זית מבשלת הגולן, בית הריבות, שוקולד בוטיק 'דה קרינה', משתלות, פירות בראשית, גלריית בוסתן ההר, - אומנות יהודית, פארק קצרין העתיקה וכמובן חמת גדר והצימרים של "בקתות עדן", "הנוף הצפוני", "זהב תכלת וארגמן".