הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



פקעות טוליפ מתנה מיקב טוליפ


במהלך חודש דצמבר המבקרים ביקב יקבלו במתנה בצלים של פרח הצבעוני ברכישת 3 בקבוקי יין. אורחי מרכז המבקרים ייהנו גם מטעימות יין ומהסברים שונים על שלבי הקמת היקב, מיקום הכרמים מהם מגיעים הענבים, שלבי ייצור היין, העבודה המשותפת עם חברי כפר תקווה, היינות השונים של היקב הנטעמים ועל דרך טעימת היין. כל זאת ללא תשלום


תאריכים: 29-11-2010

יינות מיקב טוליפיקב טוליפ החליט להעניק ללקוחותיו מתנה לשנה האזרחית החדשה הקרבה, ולחגוג איתם את השקת היינות החדשים אשר יצאו לאחרונה לשוק.

במהלך חודש דצמבר יקבלו המבקרים ביקב במתנה, בצלים של פרח הצבעוני ברכישת 3 בקבוקי יין.

מלבד מתנת הצבעונים, ייהנו אורחי מרכז המבקרים של היקב מטעימות יינות ומהסברים על נושאי יין שונים - על שלבי הקמת היקב, מיקום הכרמים מהם מגיעים הענבים, שלבי ייצור היין, על העבודה המשותפת עם חברי כפר תקווה, היינות השונים של היקב הנטעמים ועל דרך טעימת היין. כל זאת ללא תשלום.

הביקורים ביקב במהלך חודש דצמבר יתקיימו בימי שישי בשעות 10:00-13:00, ובשבתות בשעות 11:00-16:00. במהלך חג החנוכה מרכז המבקרים יהיה פתוח אף באמצע השבוע בין השעות 10:00-16:00. אין צורך בתיאום מראש.

יקב טוליפ הינו יקב בוטיק משפחתי, בבעלות ובניהול משפחת יצחקי, הממוקם בכפר תקווה, שבקריית טבעון. יינות היקב איכותיים ביותר, וזאת בין היתר באמצעות שימוש בענבים מהכרמים הטובים ביותר, דרך שימוש בטכנולוגיות ותהליכי יצור מובילים ומתקדמים ביותר ועוד. בנוסף, יינות היקב מעניקים תמורה מלאה למחיר; ועשייתם נעשית תוך פעילות תרומה לקהילת כפר תקווה, בה מתגוררים בעלי מגבלות וצרכים מיוחדים.

יקב טוליפ, כפר תקווה: 04-9830573;  www.tulip-winery.co.il