הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



באלגן בחנוכה בקיבוץ יגור


פארק רחב ידיים למרגלות הכרמל, מתאים לגדולים וקטנטנים. יום פעילות הכולל מסלולי טיול בפארק הכרמל, מפגש עם חיות בפינת החי ופעילויות בפארק מוטורי ובמתקני שעשועים. הדלקת נרות חגיגית ומסורתית ופינת יצירה מיוחדת לחנוכה

פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 28-11-2010

פארק השעשועים באלגן בקיבוץ יגורפארק השעשועים באלגן בקיבוץ יגור לובש בגדי חג ונערך לקבל את חג האורים (והאור, ואורלי, ואורית ואוריה).

הפארק השוכן למרגלות הכרמל, מאפשר יום פעילות הכולל מסלולי טיול בפארק הכרמל, מפגש עם חיות בפינת-החי, ופעילויות בפארק המוטורי ובאזור המתקנים. כל אזורי הפארק מוצלים ומגודרים, כולל גם אזור ממוזג.

בא-לגן הינו מקום ייחודי ביכולתו לשלב פעילות מגוונת לכל הגילאים בהתאם לאופיו ורצונותיו של כל ילד החל מהשתוללות והוצאת מרץ, דרך משחקי שולחן ומשחקי מחשב וכלה בפינות שקטות לגדולים וקטנטנים, כך שהוא מהווה מקום אידיאלי לבילוי עם הילדים (או העסקתם) גם בחופשת החנוכה.

במהלך חג החנוכה הקרוב, תיערך בפארק השעשועים באלגן שבקיבוץ יגור הדלקת נרות חגיגית ומסורתית. בין מתקני פארק השעשועים ימצאו האורחים גם פינת יצירה חגיגית בה יוכלו הילדים לעטר ולקשט סופגניות.

ובמיוחד לכבוד חג האורים, בבאלגן מזמינים את כל הילדים ששמם מכיל את המילה "אור", להגיע לפארק ולזכות בהנחה של 50% בכניסה. (מותנה בהצגת ספח ת.ז של אחד ההורים)

מחיר כרטיס מבוגר: 20 ₪, מחיר כרטיס ילד 58 שקלים. הכניסה למשפחות - ללא הגבלת זמן. הנחות לועדי עובדים, קבוצות וכו'.

טלפון חינם לברורים: 1800-331534