הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



נפתחה עונת המסיק ב''ארץ גשור''


בית הבד ''ארץ גשור'' מזמין אתכם לסיור בעולם המרתק של שמן הזית - צפייה בתהליך ייצור השמן, החל מהמסיק הזיתים בשטח ועד לשמן המוכן. הביקור והפעילויות מתאימים למבוגרים ולילדים, חובבי טבע וחקלאות. מרכז המבקרים מותאם לנכים

פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 5-11-2010

מסיק זיתים - ארץ גשור בגולןעונת המסיק 2010 נפתחה בבית הבד "ארץ גשור" והשמחה רבה.

בית הבד, הנמצא בקיבוץ גשור בדרום הגולן, הוא בית בד בוטיק, מודרני וייחודי, המתמחה לא סתם בשמן, אלא בשמן זית זני.

במרכז המבקרים של בית הבד ניתנת הזדמנות להיכנס אל עולמו המרתק של שמן הזית - צפייה בתהליך ייצור השמן, החל ממסיק הזיתים בשטח ועד ליציאת השמן המוכן. הסיור כולל טעימה ממגוון השמנים הזנים המרשים של "ארץ גשור".

בתוך מתחם בית הבד ממוקמות פינות פיקניק בין חורשת עצי זית, מקום נפלא להפסקה קלה וצפייה בנופו של הגולן.

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 8:00-16:00 , יום ו' 8:00-14:00 , יום שבת סגור.
מרכז המבקרים מותאם לנכים.

בית הבד "ארץ גשור" הוא אחד מבין מרכזי מבקרים רבים הפועלים בגולן וחבר בעמותת תיירות גולן המקדמת ומפתחת את ענף התיירות בגולן. שמוליק חזן, מנהל אגף תיירות בגולן, מזמין את ציבור המטיילים בגולן לחוויית המסיק מעץ הזית ועד השמן המשובח בבקבוק של "ארץ גשור".

היצרן הישראלי הטוב בתחרות TerraOlivo: "שמן זית ארץ גשור"

לתעשיית שמן הזית הישראלית יש הרבה במה להתגאות. לא פחות מ-16 שמני זית כתית מעולה ישראלים זכו במדליית Prestige Gold בתחרות שמן הזית הבינלאומית האחרונה TerraOlivo– ביניהם 3 מדליות ל"שמן זית ארץ גשור". שמן ארץ גשור מציג תפיסה חדשנית ומהפכנית בייצור שמן זית איכותי – שמן הזית הזני: כמו בתחום היין, גם בתחום שמן הזית התרחשה בשנים האחרונות מהפכה. הצריכה הגוברת והשימוש הנפוץ בשמן, יצרו צורך אמיתי בהבחנה בין השמנים השונים, בבחירת האיכותיים והבריאים שביניהם ובהתאמה מושלמת לשימושים שונים במטבח אנין הטעם.

שמן ארץ גשור, הוא הראשון בתחומו, המיישם בייצור השמן שיטות גידול קפדניות ומתקדמות שאומצו מתחום גידול הענבים ליין ובכך, עונה לצורך הגובר בסדרת מוצרי שמן זית זניים איכותיים. בעולם מוכרים כאלפיים זנים של זיתים שפותחו באופן שיתאים לסביבה ולהעדפות של האנשים באזורים השונים. כדי להביא לקהל מגוון רחב של טעמים נטעו בגשור, מעל חמש מאות דונם של כרמים עם עשרה זנים שונים של זיתים, כל אחד עם טעמים וארומות האופייניים לו.. בסדרת ארץ גשור שמנים ממבחר זני זיתים - כל אחד וטעמו הייחודי: החל מקורנייקי הפירותי והלצינו המתקתק, דרך פישולין החריף והסורי הפיקנטי ועד הברנע המריר ושמן הבית המאוזן.

אתר האינטרנט של ארץ גשור - www.eretz-gshur.co.il