הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



סוכות בחוות הבוקרים במרום גולן


טיולי רכיבה על סוסים, טרקטורונים ורנג'רים בנופיה המדהימים של רמת הגולן. מתאים לכל הגילאים. חול המועד סוכות בחוות הבוקרים במרום גולן

פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 24-9-2010

חוות הבוקרים בכפר הנופש מרום גולן מזמינה את המטיילים והנופשים בחוה"מ סוכות לטיול על גבי סוסים. יוצאים מחוות הבוקרים, מקיפים את הר בנטל, עד לגובה 1,200 מטר מעל פני הים, נהנים מהנוף המדהים של עמק קונייטרה, מאגרי מים, עד שיפולי החרמון ועוצרים לתצפית מודרכת על הגבול הסורי. הסוסים מאולפים ונוחים לרכיבה.
הטיול מתאים לילדים מגיל 12 ומעלה לילדים בגילאי 3-12 אפשרות לרכיבה בשטח החווה בהובלה של אדם מבוגר.

הילדים וההורים מוזמנים גם לפינת החי הסמוכה לכפר הנופש, שם ניתן מידי בוקר בשעה 08:30 לעזור למטפלים בהאכלת החיות השונות. בפינת החי נמצאים סוסי פוני, נחשים, טווסים, תרנגולות, ארנבות, צבים גדולים, לטאות, עיזים, כבשים, חמורים, גמל ועוד. במקום צמחייה רבה, צל ופינות ישיבה, בריכת מים גדולה לברווזים, גשרים ומתקני שעשועים לילדים. ניתן גם להוציא את החיות מהכלובים, לשחק איתן וללטפן. ללא תשלום.

בנוסף, מתקיימים גם טיולי טרקטורונים, רנג'רים וטומקארים במרחבי הגולן. הכלים רחבים ובטיחותיים ומתאימים לכל המשפחה (כולל תינוקות, על ידי חיבור כיסא התינוק)
המסלול לרכבי השטח יוצא משטח קיבוץ מרום גולן, לכיוון עמק קוניטרה. בהמשכו חוצים מעברי מים, מטעים ושדות, עוברים בתעלות ומעברי טנקים סמוך לגבול עם סוריה, ועוד.

לאחר הטיולים השונים ניתן לסעוד בסוכת מסעדת הבוקרים הסמוכה למסעדה הכשרה הנמצאת במקום. במקום גם ארוחות ילדים.

מחירים
סיור מודרך ברכבי שטח למשך שעה ורבע: טרקטורון יחיד- 180 טרקטורון זוגי- 220 רנג'ר/ טומקאר (מתאים לשלושה אנשים) - 250 ₪
רכיבה על סוסים למשך שעה ורבע - 135 ₪ (מגיל 12).
רכיבה של 10 דקות בשטח החווה לגילאי 3-12 - 20 ₪.

שעות הפעילות
רכיבה על סוסים- 10:00-17:00 . טרקטורונים- 9:00-17:00 ערב חג ושישי- 10:00-15:00
אתר חוות הבוקרים www.meromgolantourism.co.il