הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



הפנינג משפחות בחול המועד סוכות בורד הגליל 


מתחם כיפי של פינות ישיבה ומנוחה ממנו יצאו סיבובים על עגלה רתומה לסוס, סיבובי פונים, שולחנות משחק ויצירה, דוכן אוכל וגלידות. חול המועד סוכות 24-28/9/2010 בחוות ורד הגליל

פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 18-9-2010

הפנינג משפחות בחוות ורד הגלילהחל מסוף השבוע ובמהלך חול המועד יתקיים בחוות ורד הגליל הפנינג משפחות שיכלול מתחם כיפי של פינות ישיבה ומנוחה ממנו יצאו סיבובים על עגלה רתומה לסוס, סיבובי פונים, שולחנות משחק ויצירה, דוכן אוכל וגלידות.
המתחם ממוקם על המדשאה הפונה למגרש הרכיבה ליד המסעדה.

הכניסה חינם, חלק מהפעילויות כרוכות בתשלום
תאריכים ושעות הפעילות - 24-28/9/2010 בין 10:00-16:00

חוות הנופש ורד הגליל ממוקמת על גבעה הצופה לכנרת מאז שנות ה- 60 ומציעה לאורחיה חופשה בחווה של 120 דונם בין צמחיה רבה, נוף ובוסתנים, אירוח ב 31 בתי נופש קסומים מעץ ואבני בזלת מקומית, מסעדת ורד הגליל - מסעדה כפרית כשרה בסגנון אמריקאי בלב החווה, פעילויות וטיולי רכיבה על סוסים, טרקטורונים, ג'יפים ואופניים, מתחם "קרוב לטבע" לטיפולי גוף, סאונה וג'קוזי בטבע תחת כיפת השמים, מועדון משחקים, חדר כינוסים, מרחבי דשא, פינות משחק, בוסתנים, גת עתיקה, מפרצוני שלווה, הרבה נוף, שקט שלווה ויחס אישי .

במרכז הפעילות בחווה נמצאת חוות הסוסים. אורוות הרכיבה של חוות סוסים ורד הגליל היא אחת האורוות הראשונות בארץ ולה מסורת ארוכת שנים של טיולי רכיבה על סוסים. מדריכים מקצועיים, מוסמכים וידידותיים מובילים את טיולי רכיבה על סוסים במגוון מסלולים הצופים לנוף בקעת גנוסר הכנרת והרי הגולן.

לפרטים על הפנינג המשפחות בחול המועד סוכות : 04-6935785 שלוחה 0
אתר האינטרנט www.veredhagalil.co.il