הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



פסטיבל הצגות ילדים בגן הבוטני בירושלים - סוכות 2010


פסטיבל הצגות ילדים בגן הבוטני בירושלים - 3 ימים של הצגות ומספרי סיפורים בטבע, ביקור בגן הפרפרים המרהיב וסדנאות יצירה. חול המועד סוכות 26-28 בספטמבר 2010

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 16-9-2010

הגן הבוטני בירושלים צילום: הדס בן ששוןהגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים, מארח זאת הפעם השנייה את תיאטרון קמגולם ומזמין את הציבור לפסטיבל ססגוני של הצגות ילדים ומספרי סיפורים בטבע, שייערך בחוה''מ סוכות, ימים ראשון- שלישי, 26-28 בספטמבר, בשעות 11:00-16:00. בתוכנית, מגוון הצגות המבוססות על ספרי ילדים, שעת סיפור, דוכן איפור פנים וסדנאות יצירה בנושא ספרים ותיאטרון.

הפסטיבל יכלול מבחר הצגות ילדים על בסיס סיפורים מוכרים, ביניהן, ההצגה "הטרקטור בארגז החול", המופע "שלושה פרפרים", וההצגה "בייגלה". כמו כן, ייערכו שעות סיפור בהן יספרו את סיפורו של "הצב של אורן", מאת מירה מאיר והסיפורים "תירס חם" ו"מעשה בחמישה בלונים" מאת מרים רות. ההצגות תערכנה במדשאות השונות ברחבי הגן.

במהלך החג יפתח שוב בית הפרפרים המרהיב, אשר מעניק למבקרים חוויה לימודית ייחודית ומרגשת במפגש ישיר עם מאות פרפרים. בבית הפרפרים יוכלו המבקרים להתרשם ממאות פרפרים במעופם, ללמוד על גלגוליו של הפרפר, על צמחים מושכי פרפרים, להגדיר פרפרים שונים, ליהנות מפינת יצירה, לשמוע סיפורי פרפרים ועוד.

הגן הבוטני האוניברסיטאי נוסד בשנת 1953 והוא פנינה של טבע בלב ירושלים, מוקד לתיירות ובילוי ומרכז לחינוך והדרכה. בגן גדלים כ-10,000 מיני צמחים שונים ממגוון רחב של אזורים גיאוגרפיים בעולם. הגן משמש כבנק גנים ובו נשמרים צמחי- אם בעלי ערך רב במטרה לשמור על תכונותיהם המקוריות מפני הכחדה. בחממה הטרופית, גדלים צמחים מאזורים לחים וטרופים הזקוקים להגנה מפני האקלים הירושלמי. רבים מהצמחים בגני הנוי בישראל אוקלמו בארץ לראשונה בגן הבוטני. גידול הצמחים בגן מבוקר ונבדקת התאמת המינים השונים לשימוש בגננות, בייעור, בחקלאות וברפואה.

מחירים:
כניסה לגן, כולל כל המופעים - 35 ₪ (החל מגיל שלוש). לילדי ירושלים ומנויים מחיר מוזל- 25 ₪.
מחיר משפחתי עד שישה אנשים - 150 ₪ לכל המשפחה, כולל סדנא אחת חינם.
סדנאות היצירה בתשלום סמלי של עד 10 ₪ לכל פעילות נוספת.
אתר הגן הבוטני - www.botanic.co.il