הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



טיסה סובב ירושלים וטעימות יין ביקב צובה


טיסה במסוק המשלבת מראה וטעם - חוויה מן האוויר וטעימות יין. חברת CNairways בשיתוף פעולה קולינרי עם יקבי צובה שבהרי ירושלים

פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 3-8-2010

CNairwaysיקב צובה שהינה החברה הותיקה והמנוסה ביותר בישראל לטיסות פרטיות, מציעה חוויה בלתי נשכחת של טעימות יין ומראה מיוחד ממעוף הציפור - טיסת טעימות יין סובב ירושלים: חוויה של טעמים ומראות

ההמראה מהרצלייה, ירידה דרומה לכיוון נתב"ג, תוך תצפית על ת"א, טיפוס מזרחה דרך שער הגיא והרי ירושלים, טיסה מעל ירושלים, בית לחם, תצפית על העיר העתיקה והר הבית. נחיתה להתרעננות ביקב צובה הקסום שבהרי ירושלים, לטעימות של יין וגבינות.

יקב צובה הוקם בשנת 2005, בהשקעה בלעדית של קיבוץ צובה, מייצר 10 יינות שונים המחולקים לארבע סדרות בהיקף ייצור שנתי של 30,000 בקבוקים. היינות המשובחים, שזכו בפרסים, שואבים את איכותם מניסיונם של הכורמים ואהבתם של העושים במלאכת היין.

הכרמים משתרעים על 255 דונמים של אדמת טרה-רוסה, בין סלעים, גיתות וטרסות עתיקות.

כרם צובה נטוע גפנים מ-15 זנים שונים: קברנה סוביניון, מרלו, שרדונה, סנג'ובזה, סירה, שירז, גרנאש, פינו נואר, מורבדרה, מלבק, קברנה פרנק, סנג'ובזה, סמיון ועוד.

CNairways הינה החברה הותיקה והמנוסה ביותר בישראל לטיסות פרטיות, החברה היא חברת בת של כים- ניר, הפועלת בישראל משנת 1949. הצי האווירי של CNairways כולל כיום 22 כלי טיס בהם מסוקי VIP ממוזגים לטיולים אוויריים או להגעה לפגישות עסקיות, מטוסי מנהלים לטיסה פרטית, פינוי רפואי מוטס, טיסות "אקסטרים" למקומות שההגעה אליהם בלתי אפשרית בכל דרך אחרת, סיורים קבוצתיים לחברות מסחריות ולמשפחות החוגגות אירועים משפחתיים ועוד.

מחיר: כ- 4850 שקלים ל 4- אנשים במסוק VIP מפואר ומפנק (המחיר אינו כולל מע"מ)