הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



''אמירים בין הכרמים'' בפסטיבל בין הכרמים


ימי בתים פתוחים, ימים בהם אמירים פותחת שעריה לתושבי האזור, לנופשים ולמטיילים שיוזמנו להכנס לחצרות הבתים, לעשות הכרות עם התושבים וסגנון החיים בכפר, לפגוש את בעלי הסדנאות, המסעדות והגלריות, להכיר את המטפלים ולהשתתף בפעילויות יצירה, בסדנאות והרצאות המועברות כולן על ידי התושבים

פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 24.7.2010

בכל יישובי מרום הגליל ניכרת תכונה לקראת פסטיבל בין הכרמים שייפתח בשבוע הבא
(26-30.7). אנשי היישוב אמירים, הכינו תוכנית מיוחדת בשם "אמירים בין הכרמים", במסגרתה יקיימו תושבי כפר נופש הצמחוני בימי הפסטיבל, מיום רביעי 28.7 ועד לסיומו - ימי בתים פתוחים, ימים בהם אמירים פותחת שעריה ומאפשרת לתושבי האזור לנופשים ולמטיילים לבוא, להיכנס לחצרות הבתים, לעשות הכרות עם התושבים וסגנון החיים בכפר, לפגוש את בעלי הסדנאות, המסעדות והגלריות, להכיר את המטפלים ולהשתתף בפעילויות יצירה, בסדנאות והרצאות המועברות כולן על ידי התושבים.

בין הפעילויות השונות באמירים במסגרת פסטיבל בין הכרמים

בימים ד'-ה' יתקיימו פעילויות מיוחדות החל מהשעה 17:00, כולל הרצאות על קלפים זוגיות ואהבה, מופע פלייבק וסדנת מחול חי. ממרכז הכפר ייצאו סיורים בשבילי היער ובגן הפסלים (מאוסף מוזיאון ישראל), כולל סיור יוצא דופן המשלב הכרות עם פסלי הגן ומפגש עם אומנים יוצרים מהישוב שיופיעו בקטעי פרינג' של נגינה, שירה, פואטיקה ומחול בין הפסלים. עוד יתקיימו מופעים מיוחדים ביישוב, כולל המופע "דרך האהבה והיין" – מופע משותף של ג'ורג' סמעאן ויאיר דלאל המתגורר ביישוב, ביום ה' 29.7 בשעה 20.00.

במשך כל יום שישי 30.7 עד לשעות אחר הצהריים - הפנינג ענק הכולל כ-30 חצרות פתוחות, בהן שפע פעילויות לאורך היום, כולל סדנאות שונות המועברות כולן על ידי תושבי הכפר. בין הפעילויות השונות - סדנת שוקולד בה לומדים להכין שוקולד בריא וטעים, סדנת חשק לפירות, מפגשי התבוננות מדיטטיבים, הרצאה חווייתית על ריפוי בכוח הרוח, סדנת צחוק, קריאה בקלפי זן, רפלקסולוגיה, סדנת בישול בריא, הרצאה על הקשר בין שוקולד וזוגיות, סדנאות על בריאות ורוחניות ועוד שפע של סדנאות נוספות – כולן מועברות על ידי התושבים, בכניסה חופשית או בתשלום סמלי. בנוסף יתקיימו פעילויות רבות לילדים כולל שעת סיפור, תיאטרון בובות וסדנאות יצירה מגוונות.

עוד בפסטיבל בין הכרמים המתקיים זו השנה הרביעית ברציפות - חמישה ימים מלאים באירועי תרבות, רומנטיקה, נופים משכרים, סיורים בכרמים וביקבים הרבים באזור (לראשונה ייפתחו חלקם גם בשעות הלילה), טיולים חווייתיים לאור הירח, מופעים תחת כיפת השמיים כולל דיויד ברוזה במצודת ביריה ועמיר בניון בעין הוזים, תפריטים מיוחדים במסעדות, מופעי פולקלור, פעילויות לכל המשפחה, יריד איכרים גלילי ענק, סדנאות וסיורים בחיק הטבע, קבלת שבת חגיגית בלבנים, יין והרבה אהבה ואירועים באווירה הגלילית הפסטוראלית של אזור מרום הגליל.

התוכנייה המלאה של פסטיבל בין הכרמים - באתר www.2beav.co.il

פרטים מלאים והזמנת כרטיסים במוקד 04-6919817.

פרטים נוספים על "אמירים בין הכרמים" גם באתר www.amirim-home.co.il