הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


קורס ארצי לניהול ולשיווק יקבי בוטיק


משרד החקלאות מזמין בעלי יקבי בוטיק לקורס ייחודי ומיוחד במסגרתו תקבלו את הכלים החשובים לניהולו ולשיווקו הנכון של היקב. יתר על כן, הקורס יהווה מצע ליצירת קשרים ולשיתוף פעולה בין המשתתפים, שיתרמו לקידום העסק

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  15-05-2019


Responsive
Image by Photo Mix from Pixabay

בבעלותך יקב שבו מיוצר יין נפלא, השקעת במרכז מבקרים ובציוד איכותי, והבטחת לעצמך את הענבים האיכותיים ביותר לבציר הבא; עתה כל שנותר הוא לממן את אלה. כדי לנהל כהלכה את הבציר, המלאי, החנות והעובדים, נחוץ ידע.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים  הצטרפו אלינו לפייסבוק

מכירת המוצר לחנויות, למסעדות, ללקוחות ולחברות, ואף העיסוק ביצוא – כל אלה דורשים בקיאות ושליטה בתחום. גם יחסי ציבור והשתתפות באירועים עשויים להועיל, אך התועלת מהם אף פעם אינה ברורה, לעומת עלותם הידועה מראש.

מסיבות אלה ואחרות הוחלט במשרד החקלאות על פתיחתו של קורס ייחודי ומיוחד לניהול ולשיווק יקבים, במסגרתו נקנה למשתתפים את הכלים החשובים לניהולו ולשיווקו הנכון של היקב. כמו כן, הקורס יתייחס למכירת המוצר לחנויות ולמסעדות, ללקוחות ולחברות, ואף יינתן דגש לייצוא היין לשווקים בחו"ל. לצד אלו, יעסוק הקורס גם ביחסי ציבור ושיווק ונושאים נוספים שיאפשרו למשתתפים להפיק את המרב מהעסק שלהם.

הקורס יכלול תשעה מפגשים שבועיים כולל סיור מקצועי, במהלכו יילמדו נושאים מגוונים אשר יעשירו את משתתפי הקורס ויציידו אותם בכלים חיוניים להמשך עבודתם בתחום, כגון: סקירת מצב יקבי הבוטיק, רישיון יצרן, התנהלות בסבך הבירוקרטיה, התנהלות מול חנויות ומסעדות, אירועי השקה ומכירה, כדאיות הקמת יקב, עלות ייצור בקבוק יין, תיירות היינות בארץ ובעולם ועוד נושאים מגוונים ועכשוויים שיעזרו לבעלי יקבי הבוטיק בדרך להיות רווחיים יותר ולהפוך מהכנת יין ביתית לעסק של ממש!

ברכה גל, מנהלת תחום כלכלת ייצור, שירות ההדרכה והמקצוע במשרד החקלאות: "במרוצת השנים היין הפך ממשקה מסורתי שכולנו מכירים לענף תרבותי ותיירותי של ממש ונוספה לו הילה מאוד מיוחדת. חלק מהאנשים שוקלים לייצר יין רק כי הם אוהבים לשתות יין. לדעתי כדי להקים יקב צריך להתייחס אליו כאל עסק לכל דבר וצריך כלים נוספים מלבד האהבה ליין. במסגרת הקורס נצייד את המשתתפים בארגז כלים חשוב ביותר".

נשמע טוב? הקורס יחל בתאריך 19.5.19. רוצים לשמוע עוד או להירשם? כל הפרטים בקישור כאן.