הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


נטפים השיקה את מערכת ההשקיה הדיגיטלית החדשנית בעולם


מערכת ה-™NetBeat שולטת במערך ההשקיה והדישון ומבצעת ניטור, אנליזה ואוטומציה, בכך מאפשרת המערכת לחקלאי למקסם את התוצאות שלו - מכל מקום ובכל זמן. המערכת פותחה בסיוע החברה שפיתחה את מערכת השליטה והבקרה של 'כיפת ברזל'

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  20-06-2018



ארוע השקת המערכת בתערוכת אגריטך 2018, צילום: איל גזיאל - באדיבות חברת נטפים

מהפכה דיגיטלית בחקלאות: חברת נטפים השיקה לאחרונה את מערכת ההשקיה הדיגיטלית החדשנית והראשונה מסוגה בעולם, במסגרת תערוכת 'אגריטק', שהתקיימה בחודש שעבר.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים  הצטרפו אלינו לפייסבוק

חברת נטפים, החלוצה העולמית בהשקיה בטפטוף אשר הובילה את המהפכה הראשונה בחקלאות מדויקת לפני למעלה מ-50 שנה, מביאה את הידע והניסיון בתחום האגרונומיה והידראוליקה אותם צברה בתקופה זו, ומובילה כעת את המהפכה הדיגיטלית בחקלאות.

מערכת ה-™NetBeat מספקת המלצות בזמן אמת לחקלאי, בהתבסס על נתונים על מצב הצמח, הקרקע ותנאי מזג האויר, המתקבלים מהשטח ומגורמים חיצוניים, ומנותחים בענן על בסיס מודלים חקלאיים ייחודיים (Dynamic Crop Models) אותם פיתחה נטפים בהתבסס על 50 שנות ניסיון ומחקר בתחום האגרונומיה וההידראוליקה.

המערכת מבוססת כולה על טכנולוגיה ישראלית, ופותחה בסיוע חברת mPrest שפיתחה את מערכת השליטה ובקרה של "כיפת ברזל". זוהי הפלטפורמה הראשונה מסוגה שמבצעת ניטור, אנליזה ואוטומציה במערכת אחת הנשלטת מכף ידו של החקלאי באמצעות ממשק משתמש ידידותי ופשוט, ומעניקה המלצות חכמות ואופטימיזציה, לאורך כל שלבי הגידול, ובכך מביאה לחיסכון במים, דשן ותשומות נוספות תוך שיפור הרווחיות.

"נטפים מאופיינת בחדשנות ומחפשת ללא הרף פתרונות יצירתיים המשלבים טכנולוגיה במטרה לסייע לעולם לגדל יותר מזון בפחות משאבים''. אמר רן מידן, מנכ"ל ונשיא נטפים. ''אימוץ טכנולוגיות חקלאיות מתקדמות יותר, ובהם פתרונות דיגיטליים חדשניים הופכים יותר ויותר נחוצים על מנת להתמודד עם הצורך הגובר לייצור יותר מזון תוך שימוש יעיל יותר במשאבי הטבע. המערכת תאפשר לכל חקלאי - החל מחברות המנהלות שטחי גידול נרחבים עבור ועד החקלאי הקטן במדינות מתפתחות - למקסם את התוצאות שלו וליהנות ממשק זמין, ידידותי ומתקדם''.

נטפים פועלת בלמעלה מ-100 מדינות, דרך 29 חברות בנות. לחברה 17 מפעלי ייצור ולמעלה מ-4,500 עובדים ברחבי העולם, באמצעותם מספקת פתרונות חדשניים למיליוני חקלאים, החל ממגדלים קטנים ועד חברות חקלאיות גדולות.