הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


כתב אישום נגד גבר שבעט בכלבתו הפצועה


משרד החקלאות הגיש כתב אישום נגד גבר מרחובות בשנות השלושים לחייו, באשמת התעללות חמורה, זאת לאחר שהכה את כלבתו הפצועה. המשרד ידרוש להטיל עליו עונש מאסר בפועל בשל התנהגותו הברוטלית

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  09-03-2018



מתוך מצלמות האבטחה של המחלקה הווטרינרית העירונית, צילום: באדיבות משרד החקלאות

כתב אישום הוגש אתמול (ה') לבית משפט השלום בראשון לציון ע''י משרד החקלאות, נגד תושב רחובות בשנות ה- 30 לחייו, בגין התעללות חמורה בכלבתו הפצועה. במשרד הודיעו כי הם מבקשים מבית המשפט להטיל על הנאשם עונש מאסר בפועל.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים  הצטרפו אלינו לפייסבוק

הסיפור אירע לפני כשנה, כאשר הכלבה של הנאשם נשכה אדם וכלב אחר, ובמהלך התקרית היא ננשכה בצווארה. בעקבות המקרה, התבקש הנאשם להתייצב עם כלבתו בשירות הווטרינרי העירוני ברחובות לשם הכנסתה להסגר, על פי חוק. שלושה ימים לאחר מכן התייצב בתחנת ההסגר עם אחותו והכלבה כשצווארה תפור עקב הנשיכה ופניה נפוחות.

על פי כתב האישום, עם הגעתו למקום החל הנאשם לצעוק ולגדף את עובדי המקום ולנופף בידיו. תוך כדי הצעקות והתנהגותו הפרועה, וללא כל סיבה, נתן הנאשם בעיטה חזקה ופרועה בצווארה ובראשה של הכלבה במקום הפציעה והתפרים.

במעשיו האמורים לעיל, עינה הנאשם את הכלבה, התעלל בה והתאכזר אליה, והפר את חוק צער בעלי חיים. בכתב האישום הודיע משרד החקלאות על כוונתו לבקש מבית המשפט להטיל על הנאשם הגבלה בהחזקת בעליי חיים ולהטיל עליו עונש מאסר בפועל לאור התנהגותו הברוטלית כלפי הכלבה.

משרד החקלאות קורא לציבור להמשיך ולדווח על מקרים מסוג זה למוקד המשרד בטלפון: 9096*. המוקד פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.