הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מטה המאבק: כחלון, בטל את הוותמ''ל עכשיו !


עשרות ארגונים החברים במטה לביטול הוותמ''ל יוצאים בקמפיין ציבורי שמטרתו לבטל את הוועדה לקידום מתחמים מועדפים לדיור. ''ועדת התכנון חסרת האחריות פוגעת בכולנו. כבר היום יש למדינת ישראל תכנון למאות אלפי דירות לשנים הקרובות, צריך לחזור לתכנון שפוי''. וגם אתם יכולים להשפיע

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  12-02-2018




המטה לביטול הוותמ"ל, יוצא היום (ב') בקמפיין ציבורי שמטרתו לגרום לביטול הוועדה לקידום מתחמים מועדפים לדיור.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים  הצטרפו אלינו לפייסבוק

עשרות הארגונים החברים במטה טוענים: ''ועדות התכנון חסרות האחריות של שר האוצר משה כחלון פוגעות בכולנו – בתחבורה ציבורית גרועה, בבנייה על חשבון הטבע של כולם ועל חשבון השטחים החקלאיים שהולכים ונעלמים - וזאת במקום לחזק את הערים''.

על פי הארגונים, כבר היום יש למדינת ישראל תכנון למאות אלפי דירות לשנים הקרובות, ולכן לא צריך את הוותמ"ל. הארגונים קוראים לכחלון ''לחזור לתכנון שפוי ולבטל את הוותמ"ל''.

גם אתם יכולים להשפיע: הקליקו על הלינק עד ה-18.2 https://anu.org.il/campsite/4525

המטה לביטול הוותמ"ל הוקם לפני כחודש, בעקבות כוונתו של שר האוצר משה כחלון להאריך את פעילות הוותמ"ל בשנה נוספת, וחברים בה הארגונים: חיים וסביבה - ארגון הגג של ארגוני הסביבה; מנהיגות אזרחית - ארגון הגג של המגזר השלישי בישראל ; החברה להגנת הטבע ; אדם טבע ודין ; מגמה ירוקה ; איגוד אדריכלי הנוף בישראל ; תנועת אומ"ץ - אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי ; 15 דקות - ארגון צרכני התחבורה בישראל ; מטה המאבק לבינוי שפוי ; עמותת "אדמתי" ; האיחוד החקלאי ; פורום גבעות הכורכר ; מעירים ; במקום - תכננים למען זכויות תכנון.