הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


חקלאי ישראל: מוזמנים לסמן את התוצרת בתו 'מיוצר בישראל'


ציבור מגדלי הירקות, הפירות ופרי ההדר לשיווק מקומי, מוזמנים להשתמש בתו 'מיוצר בישראל' לתוצרת חקלאית טרייה. ''הסימון בתו יבדל את התוצרת הישראלית ויחזק את גאוות המגדלים תוך עידוד העדפת התוצרת המקומית בקרב הצרכנים''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  05-11-2017


Responsive
צילום: שלומית קידר - הפורטל לחקלאות טבע וסביבה

מטה כחול לבן במשרד הכלכלה והתעשייה, משרד החקלאות ופיתוח הכפר, התאחדות חקלאי ישראל באמצעות התאחדות האיכרים בישראל, מועצת הצמחים והתאחדות התעשיינים בישראל מזמינים אתכם, היצרנים והחקלאים בישראל, לסמן את תוצרתכם בתו "מיוצר בישראל" ובכך לקדם את מכירת התוצרת הישראלית המקומית.

הסימון בתו יבדל את התוצרת הישראלית ויחזק את גאוות המגדלים, תוך עידוד העדפת התוצרת המקומית בקרב הצרכנים. סימון התוצרת בתו "מיוצר בישראל" יגובה בקמפיין אשר יעודד את ציבור הצרכנים לקנות את התוצרת המסומנת ולחפשה על המדפים.

- זכות השימוש בתו הינה ללא תשלום אך מחייבת עמידה בתנאי סף, מילוי טפסים ותהליך הרשמה קצר.
- בחינת הזכאות לתו מתבצעת על ידי משרד החקלאות.

התו "מיוצר בישראל" הוא סימן מסחר רשום, בבעלותה של התאחדות התעשיינים בישראל ועל כן יש לקבל היתר להשתמש בו ואין להעבירו או לעשות בו שימוש כלשהו, אלא בהתאם להרשאה מפורשת מאת התאחדות התעשיינים בישראל.

השימוש בתו יאפשר הצטרפות לקטלוג המוצרים של מטה כחול לבן באתר: "קונים כחול לבן", המשרת מעל 1,200 יצרנים שקיבלו זכות שימוש בתו "מיוצר בישראל".

מוצרים המסומנים בתו "מיוצר בישראל" מוצגים באופן בולט באתרי סחר מובילים ברשת כגון אתר זאפ, אתר MySupermarket ומפורסמים בערוצי הניו מדיה של מטה כחול לבן, בדגש על פעילות ברשתות חברתיות.

אז... אם אתם חקלאים המגדלים ירקות, פירות והדרים
אם אתם משווקים תוצרת טרייה מייצור מקומי, שלא עברה תהליך עיבוד
ואם אתם משווקים תוצרתכם באריזה סגורה, או מפתקים את תוצרתכם בתפזורת
פנייה זו אליכם!

הקליקו להרשמה לתו מיוצר בישראל באמצעות הטופס המקוון
או למייל: nadavs@ikarim.org.il
או באמצעות מועצת הצמחים: ארנה סנדל ornasandel@gmail.com , עזרא בכר ezrab@plants.org.il