הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


חברת נטפים נכנסה להיכל התהילה הבינלאומי לתעשייה ירוקה


החברה הישראלית, חלוצת טכנולוגיית ההשקיה בטפטוף ומובילה עולמית בתחום, קיבלה הכרה על תרומתה למאבק במחסור העולמי במים, במזון ובשטחי גידול - ונבחרה להימנות על הרשימה המכובדת של הארגונים ב-IGIHOF, הארגון הבינלאומי לתעשייה ירוקה

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  16-10-2017



חלוצת ומובילת פתרונות השקיה בטפטוף

בכנס שהתקיים בשבוע שעבר בקליפורניה, קיבלה חברת נטפים הכרה רשמית על פעילותה ותרומתה העולמית ונבחרה להמנות על רשימת הארגונים של ה-IGIHOF (International Green Industry Hall of Fame), הארגון הבינלאומי לתעשייה ירוקה.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

בתחום החיסכון במים, אנרגיה וביטחון תזונתי, נבחרה חברת נטפים על מיקודה בפיתוחים חדשניים של פתרונות השקיה בטפטוף המאפשרים לחקלאים לגדל יותר יבול בפחות משאבים ובהשפעה פחותה על הסביבה באמצעות מומחיות ייצור בר קיימא.

מאז שהוקמה לפני למעלה מ-50 שנה, קיימות היתה ונשארה ערך עליון בפעילות הליבה של נטפים, ומחויבותה לקדם אימוץ רחב של השקיה בטפטוף כפתרון עולמי למחסור במים, מזון וקרקע.

"קיימות היא לא רק מחויבותה של נטפים, אלא גם העסק שלנו", מציין נתי ברק, ראש תחום הקיימות בנטפים, "בשם כל אלה שהפכו את נטפים למובילה העולמית להשקיה בטפטוף, אני מתכבד לקבל את ההכרה על ידי הארגון הבינלאומי לתעשייה ירוקה. כניסה להיכל הינה עדות נוספת לחוזקה של נטפים ולמחויבותה לעתיד בר קיימא".


צילום: באדיבות חברת נטפים

נטפים היא החברה העולמית המובילה לפתרונות השקיה חכמים לעתיד בר קיימא. עם 29 חברות בנות, 17 מפעלי ייצור ולמעלה מ-4,300 עובדים ברחבי העולם, מפתחת נטפים פתרונות חדשניים לחקלאים בכל הגדלים, החל ממגדלים קטנים ועד יצרני חקלאות גדולים, בלמעלה מ-110 מדינות. החברה נוסדה בשנת 1965, כשהיא ממציאת המהפכה של שיטת הטפטוף, ויצרה מעבר פרדיגמטי להשקיה חקלאית מצומצמת.

כיום, נטפים מספקת פתרונות מגוונים, החל מטפטפות חדישות ועד מערכות אוטומטיות מתקדמות לחקלאות, לחממות, לגינון ולכרייה, מלווה בתמיכתם של מומחים בתחום האגרונומיה, הטכני והתפעולי. החברה מתמחה בפתרונות קצה לקצה ממקור המים ועד לאזור השורשים, נטפים מספקת פרויקטי השקיה בתמיכת מהנדסים, ניהול פרויקטים ושירותי מימון. "אני גאה לראות את ההישגים המשמעותיים שלנו, לסייע לחקלאים ברחבי העולם 'לגדל יותר בפחות', תוך תרומה ישירה לעולם שיש בו יותר מים ובטחון תזונתי." הוסיף ברק.

הארגון הבינלאומי לתעשייה ירוקה (IGIHOG) נוסד בשנת 2008, ונוהג לבחור את אותם ארגונים חלוצים, חדשניים, בעלי חזון, אשר תרמו תרומה משמעותית לתעשייה הירוקה לקראת עתיד סביבתי בר קיימא.