הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


אופיר ליבשטיין נבחר לתפקיד מנכ''ל איגוד התעשייה הקיבוצית


ליבשטיין, חבר קיבוץ כפר עזה, יחליף את אודי אורנשטיין שסיים תקופת כהונה של חמש שנים בתפקיד. ''אפעל להגברת הכניסה של הקיבוצים לתחום ההייטק, מהלך שהאיגוד החל להוביל בשנים האחרונות, ולעידוד ההשקעות במיזמים חדשניים בעלי פוטנציאל כלכלי''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  17-09-2017



אופיר ליבשטיין, צילום: באדיבות איגוד התעשייה הקיבוצית

דירקטוריון איגוד התעשייה הקיבוצית בחר באופיר ליבשטיין למנכ"ל איגוד התעשייה הקיבוצית. הוא יחליף את אודי אורנשטיין (רביבים) שסיים תקופת כהונה של חמש שנים בתפקיד.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

אופיר ליבשטיין (44), חבר קיבוץ כפר עזה, שימש בשלוש השנים האחרונות סמנכ"ל סחר חוץ באיגוד ויו"ר קרן המשתלה לעידוד יזמות וחדשנות באמצעות השקעות של המפעלים והקיבוצים בסטרטאפים במגוון תחומים.

במקביל יזם ומוביל את פסטיבל "דרום אדום", משמש יו"ר אגריטך וכיהן כיו"ר קיבוץ חולית, יו"ר מרכז ג'ו אלון ודירקטור במפעלים קיבוצים ובמספר מיזמי הייטק. הוא בעל תואר ראשון במינהל עסקים ותואר שני במדעי היהדות.

ליבשטיין מסר שכמנכ"ל יפעל להגברת הכניסה של הקיבוצים לתחום ההייטק, מהלך שהאיגוד החל להוביל בשנים האחרונות, ולעידוד ההשקעות במיזמים חדשניים בעלי פוטנציאל כלכלי.

יו"ר האיגוד, יונתן בשיא, הודה לאורנשטיין על תרומתו לחיזוק התעשייה הקיבוצית בכניסה לתחומי פעילות חדשים ומול משרדי הממשלה והמגזר העסקי.

אודי אורנשטיין מצטרף לחברת Leading Edge Consultants, חברת יעוץ הפועלת בזירה המקומית ובינלאומית המתמחה בפיתוח אסטרטגיה ובניית מנועי צמיחה לארגונים עסקיים. בנוסף הוא ממשיך את פעילותו במגזר הקיבוצי כיו"ר בתעשייה ובקיבוץ כרם שלום.

איגוד התעשייה הקיבוצית מאגד מעל 250 מפעלים קיבוציים ואזוריים בהיקף מכירות של כ-45 מיליארד שקל בשנה, מתוכם 24 מיליארד שקל ביצוא ומכירות בחו"ל. במפעלים מועסקים 30 אלף איש, רובם תושבי הפריפריה.