הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


שמואל תורג'מן מונה למנכ''ל קנט – הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות


תורג'מן יחליף בתפקיד את דודי גינזבורג, מי שכיהן כמנכ''ל קנט במשך 21 שנים ויוצא כעת לגימלאות. תורג'מן: ''קנט נחשבת לאחת מחברות הביטוח המובילות בעולם בתחום נזקי הטבע בחקלאות והאתגר יהיה להמשיך להעניק לחקלאים את הביטוח המיטבי בעולם של חוסר ודאות ותנאי אקלים משתנים''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  03-09-2017



שמואל תורג'מן, המנכ''ל הנכנס של קנט, צילום: באדיבות חברת קנט

שמואל תורג'מן (62) מונה למנכ"ל חברת הביטוח קנט – הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, זאת לאחר שעד לאחרונה כיהן כסמנכ"ל החברה. תורג'מן יחליף בתפקיד את דודי גינזבורג, מי שכיהן כמנכ"ל קנט במשך 21 שנים ויוצא כעת לגימלאות.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

חברת הביטוח קנט - הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, מציינת בימים אלה 50 שנות פעילות. החברה פועלת משנת 1967 כחברת ביטוח ממשלתית עסקית בשותפות של המדינה עם ארגונים חקלאיים נוספים, ביניהם: התאחדות האיכרים, האיחוד החקלאי, מועצת הצמחים וארגוני מגדלים נוספים, והיא נחשבת לבין המובילות בעולם המערבי במתן פתרונות ביטוחיים לענפי החקלאות השונים.

לשמואל תורג'מן, שהנו אגרונום בהשכלתו, ניסיון ארוך שנים וידע רב בתחומי החקלאות השונים והביטוח בדגש על הערכת נזקים. הוא החל את דרכו המקצועית כמנהל ענפי החקלאות בקיבוץ משאבי שדה. בהמשך התמקד ביזמות חקלאית, בארץ ובחו"ל, ובין השאר ניהל פרוייקט גדול של גידול תפוחי אדמה בקזחסטן.

תורג'מן כיהן כסמנכ"ל החברה מאז שנת 1999. במסגרת זו הוביל מהלכים של פיתוח עסקי ואת האסטרטגיה של החברה. תורג'מן הוביל תוכניות ביטוח מתקדמות בענפים המרכזיים של החקלאות הישראלית ובכלל זה פירות וירקות, ענפי הלול והבקר. כמו כן הוביל תורג'מן שורה של מהלכים מול משרדי הממשלה ומועצות הייצור והגידול החקלאיות השונות ומול מבטחי המשנה הבינלאומיים של החברה, זאת במקביל להטמעת תהליכים ונהלים שונים בחברה.

שמואל תורג'מן: "כבוד גדול הוא בשבילי להוביל את החברה בה גדלתי ובה מילאתי שורה ארוכה של תפקידים. למרות שהחקלאות קיימת משחר האנושות, הרי שבפועל מדובר באחד מענפי המשק המתקדמים והמתפתחים ביותר, וללא ספק אחד מהחשובים ביותר. אמשיך להוביל את החברה ואדאג כי תהיה לאחת המתקדמות מסוגה בעולם. קנט נחשבת לאחת מחברות ביטוח נזקי הטבע בחקלאות המובילות בעולם, והאתגר יהיה להמשיך להעניק לחקלאים את הביטוח המיטבי בעולם של חוסר ודאות ותנאי אקלים משתנים. בכוונתי לשים דגש על מספר תחומים ובכלל זה התאמת תוכניות הביטוח השונות לשינויי האקלים ולצרכים המשתנים של החקלאים הישראלים, שמירה על רמת שירות גבוהה ועל מקצועיות ללא פשרות. החקלאות הישראלית הינה אחד התחומים האסטרטגיים לעתידה של מדינת ישראל וכלכלת ישראל, כאשר החקלאים עצמם הם הגורם שמיישם זאת מדי יום. אני רואה את תפקידי, ותפקיד קנט, לעשות ככל הניתן על מנת לאפשר לחקלאים הישראלים לבצע את עבודתם ולהיות הגב הכלכלי שמאפשר להם לעמוד בחוד החנית העולמית בתחום החקלאות".