הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


אוריג'ין זרעים רכשה את חברת ייצור הזרעים 'כתום'


מיזוגה של חברת 'כתום' הממוקמת במושב עין-תמר אשר בכיכר סדום, על ליין המוצרים שלה, החומר הגנטי ותכניות הטיפוח והמותג, מהווה צעד נוסף בהתרחבותה של אוריג'ין זרעים שנחשבת כיום לחברת הזרעים כחול-לבן הגדולה בישראל

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  06-08-2017



צילום: יח''צ - באדיבות חברת אוריג'ין זרעים

חברת אוריג'ין זרעים הודיעה על רכישת חברת הזרעים כתום בע"מ המתמחה בטיפוח זני נישה, בדגש על השוק הספרדי והאיטלקי.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

מיזוגה של חברת 'כתום' הממוקמת במושב עין-תמר אשר בכיכר סדום, על ליין המוצרים שלה, החומר הגנטי ותכניות הטיפוח והמותג, מהווה צעד נוסף בהתרחבותה של אוריג'ין זרעים הנחשבת כיום לחברת הזרעים כחול-לבן הגדולה בישראל.

ד"ר אייל ורדי, מנכ"ל אוריג'ין זרעים, מסר כי עסקת הרכישה נועדה להעשיר את סל המוצרים של אוריג'ין בזני מלון ואבטיח. "כתום היא חברת זרעים חדשנית, המתאימה לאסטרטגיה של אוריג'ין זרעים ובין החברות יש סינרגיה מלאה. רכישת כתום תסייע לאוריג'ין זרעים להגדיל את סל המוצרים ולהתרחב לטריטוריות חדשות".

בני וכוכי אבני, מנהלי חברת כתום, ציינו כי ההצטרפות לאוריג'ין זרעים תאפשר להם לקדם באופן נמרץ את תכניות הטיפוח, השיווק, המכירות והמותג של "כתום".

אוריג'ין זרעים הינה חברת זרעים ישראלית חדשנית, המתמחה במחקר, פיתוח, טיפוח, ייצור, שיווק ומכירות של זרעי מכלוא של פירות וירקות, בדגש על אבטיחים, מלונים, מלפפונים, קישואים ודלעות. החברה החלה לפעול ב-2004 כחברת סטארט אפ קטנה לפיתוח זני פירות וירקות חדשים ונחשבת כיום לחברה מובילה וחדשנית בשוק הזרעים העולמי המשווקת זרעים וזנים איכותיים בלמעלה מ-25 מדינות ברחבי העולם, בדגש על יבשת אמריקה, אירופה ומדינות המזרח התיכון. מעל ל- 80% מהיקף הפעילות של החברה מיועד ליצוא.

אסטרטגיית החברה מתמקדת בטיפוח זני מכלוא חדשים בעלי תכונות גנטיות משופרות של איכות, טעם, ארומה וערכים תזונתיים גבוהים. עדות לצמיחתה המואצת של החברה התקבלה באוקטובר 2015 כאשר קרן ההשקעות הפרטית פורטיסימו קפיטל החליטה להשקיע עשרות מיליוני דולרים בחברה ולצורך כך רכשה 50 אחוזים מהחברה.