הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


רן גן-אל מונה לתפקיד מנכ''ל ביו-בי שדה אליהו


גן-אל, תושב קיבוץ בית השיטה, שימש בשנים האחרונות בתפקיד מנהל השיווק של החברה והוא מחליף את שאול בשיא שסיים 17 שנות עבודה בביו-בי מתוכן 7 שנים כמנכ''ל. חברת ביו-בי מקיבוץ שדה אליהו היא מהחברות המובילות בעולם בתחום ההדברה הביולוגית

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  23-04-2017



המנכ''ל הנכנס רן גן-אל, צילום: באדיבות ביו-בי שדה אליהו

רן גן-אל מונה למנכ"ל חברת ביו-בי שדה אליהו המתמחה בפתרונות הדברה טבעיים בחקלאות ובנוי.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

גן-אל, תושב קיבוץ בית השיטה, שימש בשנים האחרונות בתפקיד מנהל השיווק של החברה והוא מחליף את שאול בשיא שסיים 17 שנות עבודה בביו-בי מתוכן 7 שנים כמנכ"ל.

לפני הצטרפותו לביו-בי עבד רן גן-אל 16 שנים בחברת פלסים, מתוכן כיהן חמש שנים כמנכ"ל.

חברת ביו-בי היא מהחברות המובילות בעולם בתחום ההדברה הביולוגית ועוסקת בפיתוח וייצור אויבים טבעיים להתמודדות עם מזיקים, זבובים עקרים למאבק בזבוב הים התיכון, פתרונות טבעיים לחדקונית הדקל במגזר החקלאי ובגינון וכן בגידול דבורים להאבקה, תחום שזוכה לביקוש הולך וגדל בעקבות התדלדלות מספר הדבורים בעולם. מוצרי החברה משווקים בעשרות מדינות באופן ישיר ובאמצעות חמש חברות בנות.

ביו-בי פועלת להרחבת הפריסה הגלובלית ומקימה חברת בת שבסיסה יהיה בארה"ב שתתרכז בשלב הראשון במכירת מועילים ומוצרים נוספים בחוף המזרחי של ארה"ב ובשלב השני תייצר מוצרים ייעודיים לשוק צפון אמריקה שהוא השוק הגדול בעולם בהדברה ירוקה. לאחרונה נכנסה ביו-בי לפרויקט של ייצור חלבונים מחרקים לשוק המזון לבעלי חיים. הפרויקט כולל גם את גידול החרקים שהוא תחום ההתמחות של ביו-בי וגם את הפקת החלבונים ומוצרי הלוואי, תחום אשר מפותח בביו-בי במסגרת הפרויקט.