הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


'להיות קרובה לעצים ולחקלאות'


איילת שר-שלום המשמשת מזה כחמש שנים כטכנאית מחקר במו''פ צפון מעידה על עצמה, כי ההנאה הכי גדולה שלה, היא להיות קרובה לעצים ולחקלאות. במסגרת תפקידה היא לוקחת חלק במגוון מחקרים שנועדו לשפר ולדייק את החקלאות באזור

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  21-04-2017



איילת שר-שלום, צילום: מתוך אלבום פרטי

"ההנאה הגדולה שלי - להיות קרובה לעצים ולחקלאות", כך אומרת איילת שר-שלום (36) תושבת קצרין, המשמשת מזה כחמש שנים כטכנאית מחקר במו"פ (מחקר ופיתוח) צפון של החברה לפיתוח הגליל.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

איילת היא בוגרת הפקולטה לחקלאות ברחובות, שלוחת האוניברסיטה העברית בירושלים. בסיום הלימודים החליטה כמי שמחוברת מאוד לאזור הצפון, לנופים, לאנשים ולחקלאות, לשוב ולהתגורר באזור "היה לי ברור שאשוב צפונה, גדלתי באלוני הבשן שברמת הגולן, הגולן הוא הבית שלי" אומרת שר-שלום.

במסגרת תפקידה כטכנאית מחקר במטעי הנשירים בגליל ובגולן, איילת לוקחת חלק במגוון מחקרים שנועדו לשפר ולדייק את החקלאות באזור. בין מחקרים אלו, נערך במו"פ צפון מחקר "שעון מעורר" לעצים, חומר שיעורר את העצים משנת החורף ויחליף את הריסוס.

שר-שלום אומרת: "אני אוהבת את עבודת השטח. העבודה במו"פ צפון מאפשרת לי לעשות בדיוק את זה. אני שמחה להיות חלק מארגון שמייצג את הערכים שאני מחוברת אליהם ונפלא אך יותר כאשר העבודה הינה בחברת אנשים איכותיים המדברים בגובה העיניים, ללא דיסטנס ואגו".

במו"פ צפון שופעים מחמאות על תפקודה: "תפקידה של איילת, מהווה חוליה משמעותית בחיבור המחקר אל השטח, דורש מידה רבה של אחריות ולא פעם גם שעות ארוכות מאוד. איילת עומדת בכל אלה באופן מרשים ומקצועי ומוכיחה שוב ושוב שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות. היא תורמת יצירתיות ורעיונות טובים שהפכו אותה לשותפה בדיונים מקצועיים בעלי חשיבות והשפעה, והכל בחיוך תמידי ובנועם הליכות. אין ספק שזכינו בעובדת מסורה, אכפתית וחברית."