הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


נחנך שביל אופניים והליכה במרום גולן


קרן קימת לישראל חנכה היום שביל חדש באורך של 6 קילומטרים בחלקת יער סמוך לקיבוץ מרום גולן. השביל מיועד לרכיבה על אופניים ולהליכה ברמת קושי בינונית. לצד השביל החליטו בקיבוץ להנציח את זכרם של 8 חברי הקיבוץ שנפלו במערכות ישראל

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  21-04-2017



שביל הליכה ואופניים מרום גולן, צילום: אתי אזולאי - באדיבות קרן קיימת לישראל

בחלקת יער בצמוד לקיבוץ מרום גולן שברמת הגולן, חנכה היום בצהריים קרן קימת לישראל שביל חדש באורך של 6 קילומטרים ברמת קושי בינונית, המיועד לרכיבה על אופניים ולהליכה.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

מדובר בשביל נוסף מיני רבים שקרן קימת לישראל פרצה בשנים האחרונות, על מנת לעודד את אזרחי המדינה ליהנות ולבלות בחיק הטבע ולקיים בו פעילויות ספורט מגוונות.

לצד השביל של קק"ל החליטו בקיבוץ מרום גולן להנציח את זכרם של 8 חברי הקיבוץ שנפלו במערכות ישראל - מיכה פיכמן ז"ל, מנחם אודם ז"ל, יעקב (מנצ'י) רעי ז"ל, אברהם ניישטיין ז"ל, קובי רבינוביץ ז"ל, מרדכי רוזנברג ז"ל, יצחק רחימוב ז"ל ושרון תמיר ז"ל. מדובר בפרויקט הנצחה משותף לקיבוץ, למועצה האזורית גולן ולמשרד הביטחון.


צילום: אתי אזולאי - באדיבות קרן קיימת לישראל

בטקס חנוכת המקום השתתפו כ-200 איש, משפחות, חברי הקיבוץ, נציגי המועצה האזורית גולן, נציגי משרד הביטחון ואנשי קק"ל. "היה טקס מרגש, מלכד ומאחד. הוא ביטא את כוחם והמשכיותם של החיים", אמרה נציגת קשרי ציבור במרחב צפון בקק"ל אתי אזולאי.