הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


פסח בקיבוץ: פותחים את הלב לאלו שידם אינה משגת


גם השנה, התנועה הקיבוצית מזמינה משפחות ויחידים לבוא ולהתארח ללא תשלום לארוחת החג ולחגוג את ליל הסדר בקיבוצים ברחבי הארץ. בשנים האחרונות אירחה התנועה למעלה מ-500 איש מדי שנה בליל הסדר. מי שזקוק ומעוניין מוזמן לפנות

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  03-04-2017



פסח בקיבוץ נען צילום: נמרוד עוז - באדיבות התנועה הקיבוצית

כמדי שנה, גם השנת עורכת התנועה הקיבוצית מבצע רחב לקראת חג הפסח וקוראת למשפחות ויחידים שאין ידם משגת לקיים סדר פסח בביתם, לבוא ולהתארח ללא תשלום לארוחת החג ולחגוג את ליל הסדר בקיבוצים ברחבי הארץ.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

בשנים האחרונות אירחה התנועה למעלה מ-500 איש מדי שנה בליל הסדר וגם הפעם עשרות קיבוצים בצפון, בדרום ובמרכז הארץ כבר התנדבו לארח משפחות נזקקות, חיילים בודדים וקשישים שאין להם איפה לעשות את החג.

ראשת אגף החינוך והמשימות, ד"ר גבי אסם: "התנועה הקיבוצית מזה שנים מקפידה לפתוח את דלתה ולסייע לכל אחד, ולמצוא מקום לכל אחד ואחת מי שאין להם עם מי לחגוג את ליל הסדר. אנחנו רואים מצווה אנושית לחבר בין עשרות רבות של בודדים שמסיבות מגוונות אין להם עם מי לחגוג עם קיבוצים ברחבי הארץ, על מנת שכל אחד ואחת במדינת ישראל ישב בערב פסח לשולחן החג, יאכל, ישיר ויקרא בהגדה. המנהג ממשיך וימשיך וגם השנה עוסקת בכך שבועות ארוכים רויטל נאמן מאגף חינוך ומשימות הרואה בכך שליחות ומשימה חשובה".

כל מי שזקוק ומעוניין לעשות את הסדר בקיבוץ מוזמן לפנות לרויטל נאמן, בטלפון 03-6925398 או בדוא"ל revital@tkz.co.il