הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


תערוכה חדשה: ''עולם חדש וטוב'' - המחקר החקלאי של מכון וולקני בתמונות


תערוכת הצילומים המוצגת עד סוף אפריל בפארק נאות שקמה בראשון לציון, מביאה תמונות יוצאות דופן מהעבודה המחקרית המתבצעת במכון וולקני. 38 התמונות פרוסות לאורך הפארק הפתוח לציבור בכל שעות היממה

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  29-03-2017



תערוכת הצילום 'עולם חדש וטוב' בפארק נאות שקמה, צילום: באדיבות מכון וולקני

הנופים המרהיבים של הגג החקלאי המחקרי היחידי בארץ, מערכת צינון ברפתות המבוססת על סחרור אויר והתזה, צילום תרמי מתוך מסוק המעריך את מצב ההשקיה מהאוויר, פתרונות להתמודדות עם מחלות צמחים, השפעות החום והקור, חיידקים "טובים" וסלמונלה. כל אלה ועוד מוצגים לראשונה בתערוכת צילום של מכון וולקני הפתוחה לקהל הרחב.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

תערוכת הצילום "עולם חדש וטוב" מוצגת בפארק נאות שקמה בראשון לציון ומביאה תמונות יוצאות דופן מהעבודה המחקרית המתבצעת במכון וולקני. 38 התמונות פרוסות לאורך הפארק הפתוח לציבור בכל שעות היממה.

מכון וולקני, שציין השנה 95 שנות פעילות, מזמין אתכם להצצה נדירה אל תוך המעבדות וחלקות הניסוי בהם מפתחים את מוצרי המזון של העתיד. כ-75% מהידע החקלאי במדינה מפותח במכון וולקני, ובמידה רבה, ידע זה קובע את הרכב המזון של תושבי מדינת ישראל. הידע המדעי שנצבר בתחום המחקר החקלאי הופך את מדינת ישראל למרכז ידע עולמי בתחום ומעניק לה הצלחות רבות.


תערוכת הצילום 'עולם חדש וטוב' בפארק נאות שקמה, צילום: באדיבות מכון וולקני

המחקר החקלאי שנערך במכון וולקני מאפשר להעניק לאזרחי המדינה ביטחון תזונתי, לתת פתרונות לתעשיית המזון, להגן על הסביבה מגורמים מזהמים ולהזין את אוכלוסייה האנושית בעולם העומדת על מיליארדים.

התמונות צולמו על ידי הצלם איציק שוקל ונאספו מאוסף התמונות הפרטי של חוקרי מכון וולקני. מיקום התמונות בפארק מאפשר שילוב של טיול בשטח הפתוח ונופש עם היכרות של נושאים מרתקים במדע החקלאי.

התערוכה תוצג בפארק עד ה-30 באפריל 2017. הגישה לתערוכה: פארק נאות שקמה, דרך פינת הרחובות השירה העברית- גדולי ישראל, כיכר הקראדו, רשל"צ.