הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


תחרות פתוחה לבחירת לוגו וסיסמא חדשים לחברת קנט


קנט, המבטחת את חקלאי ישראל כנגד נזקי טבע, חוגגת 50 שנות פעילות, בהן היא מלווה את חקלאי ישראל בנאמנות ומעניקה להם רשת ביטחון פיננסית, עונה אחר עונה, שנה אחר שנה. לרגל האירוע החברה מתחדשת בעזרתכם בלוגו ובסיסמה חדשים

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  02-03-2017



לחצו על התמונה כדי להשתתף בתחרות

חברת קנט, המבטחת את חקלאי ישראל כנגד נזקי טבע, חוגגת 50 שנה, ולרגל האירוע מתחדשת בעזרתכם בלוגו ובסיסמה.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

קנט נחשבת לאחת המובילות והחדשניות בעולם המערבי במתן פתרונות ביטוחיים מתקדמים לענפי החקלאות השונים. קנט הינה חברה ממשלתית ופועלת בשותפות עם 14 ארגונים חקלאיים ובכללם התאחדות האיכרים, האיחוד החקלאי, מועצת הייצור החקלאית וארגוני מגדלים. בשלוש השנים האחרונות שילמה החברה לחקלאים פיצויים בהיקף של כמיליארד ₪ על נזקים שנגרמו לגידולים חקלאיים.

במסגרת אירועי יובל ה-50, תשים קנט דגש מרכזי על העלאת המודעות לחשיבות החקלאים והחקלאות הישראלית לעתידה ולכלכלה של ישראל ועל תרומת קנט לביטחונם הכלכלי של החקלאים.

במסגרת זו החברה משיקה תחרות פתוחה לציבור הרחב של בחירת לוגו (סמליל) אשר ילווה את פעילותה במהלך השנה הקרובה. לשם כך מוצגות לציבור שלוש אפשרויות שונות לבחירה. הלוגו נועד להעביר את המסר של חשיבות החקלאות ואת פעילות קנט המאפשרת לחקלאים לפעול ולהרחיב את פעילותם מבלי לחשוש מנזקי מזג האוויר.

בנוסף תתקיים תחרות בקרב החקלאים והציבור הרחב להצעת סיסמה (סלוגן) מקורית ויצירתית לרגל 50 שנות הפעילות של החברה. על הסיסמה להיות פרי עטו של המציע ולהביע את החשיבות של קנט לחקלאות ולחקלאים. את הסיסמה המוצלחת ביותר, שתלווה את אירועי ה-50 לקנט יבחר צוות שיורכב מאנשי קנט וגורמים מקצועיים נוספים.

דוד גינזבורג, מנכ"ל חברת הביטוח קנט: "החקלאות הישראלית זוכה להכרה ולהערכה רבה. קנט הינה כלי חשוב לשמירה על היציבות הכלכלית של חקלאי ישראל. התחרות באה להעלות את המודעות לחשיבותם של החקלאים והחקלאות הישראלית ולפעילותה של קנט בקרב החקלאים ב-50 השנים האחרונות".

את שלוש אפשרויות העיצוב ואת ההצעות לסיסמה ניתן לראות בקישור כאן