הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מישראל לחו''ל: צרכנים בעולם מעדיפים את מראה הארגזים דמויי העץ


מגדלי פירות וירקות בארה''ב ובאיטליה שלחו בשנה שעברה לרשתות השיווק תוצרת חקלאית בכ-22 מיליון ארגזים דמויי עץ של החברה הישראלית פולימר לוג'יסטיקס והתגובות היו נלהבות; ברשתות נרשמה עלייה משמעותית במכירות, ומחקר שנעשה באיטליה הצביע על כך ש-94% מהצרכנים העדיפו את הארגזים מישראל

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  16-02-2017



צילום: באדיבות  חברת  פולימר לוג'יסטיקס

מראה כפרי - "טרי הישר מהשדה": רשתות הענק Walmart ו-Carrefour, אימצו את חזון התצוגה הטבעית של חברת פולימר לוג'יסטיקס הישראלית, כאשר יותר מ-22 מיליון ארגזים דמויי עץ עם תוצרת חקלאית נשלחו ממגדלי פירות וירקות לרשתות השיווק בשנת 2016.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

פולימר לוג'יסטיקס חגגה את הההצלחה של השקת קו המוצרים דמויי העץ לרשתות הקמעונאיות בתערוכת Fruit Logistica שהתקיימה החודש בברלין שבגרמניה.

לאחר הפיילוט המוצלח, הטמיעו הרשתות הקימעונאיות את השימוש בארגזים - והתגובות היו נלהבות. בשתי הרשתות נרשמה עלייה משמעותית במכירות של התוצרת החקלאית, ומחקר שנעשה באיטליה הצביע על כך ש-94% מהצרכנים העדיפו את מראה הארגזים דמויי העץ.

עם העלייה בדרישה לארגזים, פתחה פולימר לוג'יסטיקס בשנה החולפת שני מרכזי שטיפה חדשים בארה"ב, בנוסף על השלושה הקיימים. כמו-כן, על מנת לתמוך בהתרחבות הפעילות והצמיחה של למעלה מ-35% בפעילות החברה בארה"ב במהלך שנת 2016, גייסה החברה מנהלים בכירים המוכרים בענף ובעלי מוניטין וניסיון רב לתפקידי מנכ"ל החברה האמריקאית ותפקידי ניהול נוספים. החברה ממשיכה לבצע השקעות ומצפה להמשך צמיחה שנתי דו ספרתי בשנים הבאות.


צילום: באדיבות  חברת  פולימר לוג'יסטיקס

בנוסף על פעילותה הבינלאומית הענפה של פולימר לוג'יסטיקס ברחבי העולם, גם בישראל רשתות קמעונאיות וספקי מזון מרכזיים מפעילים בהצלחה את מגוון הפתרונות של החברה,  אשר הביאו לחסכון דרמטי בעלויות התפעול והשינוע גם בארץ ובצמצום משמעותי של שימוש באריזות קרטון חד פעמיות שהיוו הוצאה כספית גדולה ומפגע סביבתי.

בעקבות ההצלחה של הארגזים דמויי העץ, פיתחה פולימר לוג'יסטיקס גם מעמדים דמויי עץ, שמאפשרים לשוות לחנויות מראה אחיד. המעמד קל להתקנה, מותאם להצבה במיקומים שונים ומתאים לתצוגת ארגזים במידות 400X600 מ"מ ו-300X400 מ"מ. המעמד יכול להתאים גם להצגת ארגזים בעיצובים שונים של ספקים אחרים, ומשפר משמעותית את מראה תצוגת הסחורה החקלאית.

מכיוון שירקות ופירות טריים מוצגים לרוב בחזית החנויות, תצוגה מושכת של הסחורה תורמת להגדלת מספר הנכנסים לחנות ולהעלאת גרף המכירות באופן כללי. המראה הכפרי שמשדר "טרי הישר מהשדה" מספק חווית קנייה מיוחדת ומאפשר ליהנות מהיתרונות החשובים של הארגזים שמיוצרים על ידי פולימר לוג'יסטיקס, כמו היגיינה, הוזלת עלויות ושמירה על איכות הסביבה.

פולימר לוג'יסטיקס היא ספק מוביל של פתרונות "אריזה מוכנת מדף" (RRP - Retail Ready Packaging).  מאז 1994היא מסייעת לקמעונאים ברחבי העולם לפשט את ניהול שרשרת האספקה באמצעות שירותים לוגיסטיים ומוצרי תצוגה שעוברים ישירות מהמפעל לרצפת הרשת הקמעונאית. חוזקת המותג נובעת מההצלחה העקבית של החברה לסייע ללקוחותיה לחתוך עלויות כוללות של עד 60 אחוז ובמקביל להגדיל את זמינות המוצרים בחנות ואת אטרקטיביות התצוגה שלהם. לכל זה נוספות חדשנות וגמישות מחשבתית, התמחות בטיפול בחומרים שונים ובניהול הלוגיסטיקה ומחויבות לשירות מעולה. לפולימר לוג'יסטיקס, שמפעלה ממוקם בישראל, 17 מרכזי שירות ושטיפה ברחבי העולם וצוותי שירות ייעודיים בארה"ב ובאירופה.