הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


ארגון JNF תרם 2 מיליון דולרים למערך כבאות והצלה בישראל


מנכ''ל הארגון ראסל רובינסון: ''אנו נרגשים להעניק סכום ראשון מסך תרומה כולל של 2 מיליון דולרים, המיועד ללוחמי האש שנטלו חלק במאמצי הכיבוי במהלך גל השריפות בחודש נובמבר האחרון. לוחם אש מאחת המדינות שסייעו בשריפה סיפר לי כי האהבה של לוחמי האש הישראלים לארץ, לכל פיסת שטח בה, מעוררת השתאות''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  18-01-2017



הטקס בנציבות כאבות והצלה בראשל''צ, צילום: ישראל מלובני, - קק"ל

בעקבות גל השריפות שפקד את מדינת ישראל בחודש נובמבר האחרון, פתח ארגון JNF ארה"ב בקמפיין רחב היקף לגיוס תרומות לטובת מערך הכבאות ושיקום יערות קק"ל.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

מנכ"ל JNF - Jewish National Fund ארה"ב ראסל רובינסון, ומ"מ חטיבת גיוס משאבים בקק"ל משה פרל, העבירו תרומה ראשונה בסך שני מיליון דולרים למ"מ נציב כבאות והצלה טפסר שמעון בן-נר, במסגרת טקס שהתקיים בנציבות כבאות והצלה בראשון לציון.

התרומות הגיעו מיהודים בארה"ב שהביעו את אהבתם ותמיכתם בלוחמי האש ותושבי ישראל. מנכ"ל JNF ארה"ב, ראסל רובינסון, ציין כי הן מיועדות לרכישת רכבי כיבוי חדשים ושיקום ציוד הכיבוי שנפגע בגל השריפות והוסיף כי גיוס התרומות נמשך.

"אנו נרגשים להעניק לרשות הארצית לכבאות והצלה בישראל סכום ראשון מסך תרומה כולל העומד על 2 מיליון דולרים, במסגרת קמפיין מיוחד המיועד ללוחמי האש אשר נטלו חלק במאמצי הכיבוי במהלך גל השריפות בחודש נובמבר האחרון. אני מוכרח לציין כי ההיענות לקמפיין הייתה מידית, עם היוודע דבר השריפות בישראל. תוך ימים ספורים 6,000 תורמים נענו לקריאה, תוך הבנה שהדבר ישפיע ויעצב את העתיד". הוא הדגיש כי התרומות מיועדות אך ורק לאזורי הפריפריה.

רובינסון סיפר, כי לוחם אש מאחת המדינות אשר סייעו בכיבוי השריפות אמר לו: "אני רוצה לומר לך דבר מה על לוחמי האש הישראלים - בארצנו, אנו מגיעים לשריפה, מכילים אותה ונערכים אסטרטגית בשאלת ההתמודדות מולה. הישראלים שועטים לעבר האש ללא מורא! כל מטר אדמה מרובע חשוב באותה המידה. האהבה לארץ, לכל פיסת שטח בה, מעוררת השתאות"

מ"מ נציב כבאות והצלה, טפסר בכיר שמעון בן-נר ברך בטקס על שיתוף הפעולה בין הגופים והוסיף: "זהו חלון הזדמנויות אמיתי לפיתוח הנגב והגליל. הצגנו צרכים להקמת תחנות נוספות בפריפריה ואזורי סיכון וניתן אור ירוק לתוכנית סיוע ומימוש במהלך השנה-שנתיים הקרובות".