הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


שאול גולדשטיין יכהן קדנציה נוספת כמנכ''ל רשות הטבע והגנים


מינויו אושר לכהונה של 5 שנים נוספות בתפקיד, באישורה של ממשלת ישראל. השר אלקין: ''בקדנציה הראשונה זכה שאול להערכה עצומה והגיע להישגים רבים. המשרד והתקשורת הוצפו בפניות רבות מכל העוסקים בתחום בבקשה לפעול להמשך כהונתו''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  21-11-2016



שאול גולדשטיין, צילום: רשות הטבע והגנים
 
מנכ"ל רשות הטבע והגנים שאול גולדשטיין,  ימשיך לכהן כ-5 שנים נוספות בתפקידו, זאת על-פי החלטתו של השר להגנת הסביבה זאב אלקין, באישורה של ממשלת ישראל.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

לזכותו של גולדשטיין הובלת תהליכים משמעותיים בשמירת הטבע, הנוף והמורשת בשנים האחרונות:
- העצמת עבודת הרשות ומתן גיבוי רב לעשיית עובדי הרשות.
- הגדרת חזון, מסמכי מדיניות ותהליכי עבודה חדשים, דרכם גם הגדרת הזהות וריענון המיתוג הארגוני של רשות הטבע והגנים מהלך אשר ביסס את הרשות כ"גוף הירוק" הגדול והחזק במדינה ואיפשר השגת הישגים גדולים בשמירה על הטבע הנוף והמורשת.
- הרחבת שיתופי הפעולה מול כלל הגופים העוסקים בשמירה על הטבע, הנוף והמורשת.
- בניית כלי עבודה מתקדמים.
- שיתוף הרשות במאבקים ציבוריים רבים כמו הצלת חולות סמר מכרייה, מניעת הפקת פצלי שמן בחבל עדולם, ביטול כפר הנופש בפלמחים, הצלת חורבת קאייפה ונופי עמק האלה, הסדרת טורבינות הרוח ועוד.
- ביסוס נושא המורשת ברשות והקמת צוותי שימור תוך מתן הכשרה מקצועית.
- שמירה על השטחים הפתוחים באמצעות עבודה אינטנסיבית מול מוסדות התכנון
- הגדלת השקיפות, השירותיות והמקצועיות של הרשות

בקדנציה הקרובה עומדים בפני גולדשטיין אתגרים רבים ומשמעותיים - שינויי חקיקה רבים למען הגנה על השטחים הפתוחים ועל חיות הבר, הרחבת העבודה מול קהילות ומתנדבים, פתיחת הרשות למגזרים המיוחדים בחברה הישראלית, מיצוב הרשות כגוף מוביל ועוד ועוד...

השר להגנת הסביבה, ח"כ זאב אלקין: "אני מברך את מנכ"ל רשות הטבע והגנים, שאול גולדשטיין, לרגל הארכת כהונתו לקדנציה נוספת בת חמש שנים. בקדנציה הראשונה שלו זכה שאול להערכה עצומה מצד עובדי רשות הטבע והגנים, גופים ממשלתיים שפעלו מול רט"ג וארגוני המגזר השלישי. שאול הגיע להישגים רבים. כדאי לציין שבתקופה שבה טרם הוחלט על הארכת הקדנציה של שאול, המשרד והתקשורת הוצפו בפניות רבות מכל העוסקים בתחום בבקשה לפעול להמשך כהונתו. לכן אני גאה שנפל בחלקי לקבל החלטה מתבקשת זו על הארכת הקדנציה של שאול גולדשטיין, מיד עם כניסתי לתפקיד. אין לי ספק שבחמש השנים הבאות הוא ימשיך להצעיד את רשות הטבע והגנים להישגים נוספים ואני אעשה כל מה שתלוי בי כדי להיות לו לעזר בעבודה חשובה זו".

שאול גולדשטיין: "אני שמח מאד לקבל את אמון השר והממשלה כדי שאוכל להמשיך בקידום הרשות למען עתיד טוב יותר למדינת ישראל תוך הגנה ושימור על ערכי הארץ שלנו בתחומי הטבע, הנוף והמורשת וחיבורם לקהילות השונות. גאווה גדולה לעמוד בראש ארגון של עובדים מסורים ומקצוענים שמשקיעים את ימיהם ולילותיהם במאבק קשה מול איומים הולכים וגדלים. הישגי הרשות- בזכותם! אני מודה לממשלת ישראל ולעומד בראשה על האמון ועל התמיכה המתמדת."