הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


הפשיעה החקלאית: בקרוב - נשק בהליך מזורז לכל חקלאי


תכנית חדשה שיזם השר גלעד ארדן תאפשר לחקלאים להגיש בקשה בהליך מזורז לקבלת נשק. מועצות שנפגעו במיוחד יקבלו תקציב לרכישת ציוד אבטחה מתקדם ויוגבר שיתוף הפעולה המודיעיני בין המשטרה ומג''ב. יו''ר השדולה החקלאית איתן ברושי: צעד חשוב בדרך להחזרת תחושת הביטחון האישי למרחב הכפרי

משה נוסבאום, חדשות 2  12-11-2016




בעקבות הפרסום הערב (שבת) על תכניתו של השר ארדן במסגרתנ יוכלו החקלאים להגיש בקשה בהליך מזורז לקבלת נשק, מועצות אזוריות שנפגעו במיוחד יקבלו תקציב לרכישת ציוד אבטחה מתקדם ויוגבר שיתוף הפעולה המודיעיני בין כלל יחידות המשטרה ומג"ב, אומר יו"ר השדולה החקלאית בכנסת, ח"כ איתן ברושי, כי הוא מברך על התכנית, וכי זהו צעד חשוב בדרך להחזרת תחושת הביטחון האישי למרחב הכפרי שתושביו נאלצים להתמודד מזה שנים עם מקרים רבים של פריצות, גניבות ומקרי חבלה רבים.

"מצב הביטחון במרחב הכפרי הוא איום על אדמות המדינה ולא רק בעיה של גניבת רכוש פרטי'' אומר ברושי. ''למרות שהם אלו ששומרים על אדמות המדינה, תושבי המרחב הכפרי סבלו מהזנחת תחושת הביטחון האישי שלהם ומנזקים כלכליים כבדים כתוצאה מכך שגורמי האכיפה נכשלו בהגנה עליהם. אני שמח שזה הולך להשתנות. לאחר מקרה הירי בפורץ בבית אלעזרי, פניתי ביחד עם ח"כ אמיר אוחנה בבקשה לערוך דיון דחוף בנושא הביטחון האישי במרחב הכפרי, ופגישתנו עם השר צפויה להתקיים בימים הקרובים."