הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


רובי גינל מונה לתפקיד מנכ''ל התאחדות התעשיינים


גינל שימש כמשנה למנכ''ל ויחליף את יודק'ה שגב, אשר ביקש לסיים את תפקידו. בשנים האחרונות ייצג גינל את התאחדות התעשיינים ואת המגזר העסקי מול הממשלה והכנסת, וניהל את נושאי המחקר הכלכלי, התמריצים, המיסוי, האנרגיה וקשרי הממשל בהתאחדות

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  06-11-2016



 מנכ''ל התאחדות התעשיינים הנכנס רובי גינל , צילום: התאחדות התעשיינים

נשיאות התאחדות התעשיינים אישרה היום (א') את מינויו של רובי גינל לתפקיד מנכ"ל ההתאחדות. גינל יחליף את יודק'ה שגב, שחזר לתפקיד בשנת 2015 לתקופה קצובה, לבקשתו של נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש. שגב שימש בתפקיד גם בעבר, בין השנים 2011-2006 בתקופת כהונתו הקודמת של שרגא ברוש כנשיא ההתאחדות.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

מנכ''ל התאחדות התעשיינים הנכנס רובי גינל, כיהן בשנים 2007-2014 כראש אגף כלכלה ורגולציה, וכסמנכ"ל התאחדות התעשיינים. לפני כשנה מונה לתפקיד משנה למנכ"ל ההתאחדות. בשנים האחרונות ייצג גינל את התאחדות התעשיינים ואת המגזר העסקי מול הממשלה והכנסת, וניהל את נושאי המחקר הכלכלי, התמריצים, המיסוי, האנרגיה וקשרי הממשל בהתאחדות.

שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים, אמר הערב בישיבת הנשיאות: "אני גאה במינויו של גינל למנכ"ל התאחדות התעשיינים. גינל מביא עמו ניסיון של שני עשורים בעבודה עם מקבלי החלטות וניסיון של עשור בעבודה עם התעשייה הישראלית. התעשייה וההתאחדות זורמות בדמו, ואני בטוח שהוא יידע לנהל את התאחדות התעשיינים בבטחה ובמקצועיות, ולשפר בצורה משמעותית את הסביבה העסקית של התעשייה הישראלית. אני מודה בכל ליבי ליודק'ה שגב, אשר נענה לבקשתי וחזר לתפקיד המנכ"ל לתקופה של שנה. התאחדות התעשיינים לא תוותר על יכולות הניהול, הידע והניסיון של יודק'ה, והוא ימשיך ללוות את ההתאחדות כנציג ציבור".