הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


עשרות עגלים שנגנבו ממושבים בדרום הארץ הוחזרו לבעליהם


כוחות מג''ב איתרו הלילה 71 עגלים ו-3 פרות שנגנבו מרפתות בדרום הארץ. בעלי החיים הוחזרו לחקלאים במושבים פדויים ותפרח. ראש מועצה אזורית מרחבים שי חג'ג: החקלאים והתושבים באזור נאלצים להתמודד בכל יום ולילה עם הגניבות. הנושא נמצא בטיפול וועדת הפנים של הכנסת ואני משוכנע שבקרוב יימצא התקציב למרכיבי ביטחון ליישובים אלה''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  13-10-2016



 החזרת הבקר הגנוב, צילום: דוברות משטרת ישראל

בזכות פעילות שוטרי מג''ב ומשטרת ישראל אותרו הלילה (ה') 71 עגלים ו-3 פרות שנגנבו מרפתות במושבים תפרח ופדויים במועצה האזורית מרחבים.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

לאחר השעה חצות התקבל דיווח על איתור רכב חשוד סמוך למאגר דוד עם שלושה חשודים המובילים רגלית 6 עגלות ו-3 פרות. החשודים נמלטו מהמקום העגלות והפרות נמצאו והוחזרו לבעליהם.

החקלאיים באזור עודכנו על ידי כוחות הביטחון על האירוע, בכדי שיבדקו את הרפתות כדי לדעת מהיכן נגנב הבקר. במקביל החלו לוחמי מג"ב, יחד עם מתנדבים רבים וגששים, לבצע סריקות בכל המרחב במהלך כל הלילה, בסופן נמצאו 65 עגלים שהוחזרו לבעליהן במושב פדויים.


הבקר הגנוב, צילום: דוברות משטרת ישראל

שי חג'ג' ראש המועצה האזורית מרחבים: "בזכות ערנותם והפעילות המוגברת של צוותי מג"ב, מתנדבי המתמי"ד והמשטרה בליל כיפור, הושבו בעלי החיים לבעליהם. החקלאים כאן והתושבים נאלצים להתמודד בכל יום ולילה עם גניבות. הנושא נמצא בטיפולו של יו"ר וועדת הפנים של הכנסת חה"כ דודי אמסלם, ואני משוכנע שבקרוב יימצא התקציב למרכיבי ביטחון ליישובים אלה. לא נרפה עד אשר יימצא פתרון לסוגיה."