הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


שדות המחר - חקלאות כזו עוד לא ראיתם


מה משותף לעגבנייה, חציל ותפוח אדמה? איזה תבלין מופק מפירותיו של צמח אוג הבורסקאים? מי גילה את אם החיטה ואיזה פרי מרכיב את הקטשופ? כל התשובות באירוע הקיץ ובתערוכה ייחודית לקיץ 2016 במוזיאון המדע בירושלים

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  17-08-2016




תערוכה ראשונה מסוגה בישראל ! חווייה אינטראקטיבית לכל המשפחה: מה משותף לעגבנייה, חציל ותפוח אדמה? איזה תבלין מופק מפירותיו של צמח אוג הבורסקאים? מי גילה את אם החיטה ואיזה פרי מרכיב את הקטשופ? כל התשובות באירוע הקיץ ובתערוכה ייחודית לקיץ 2016 במוזיאון המדע בירושלים.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

אוכלוסיית העולם גדלה מדי שנה ב2% וצפויה למנות בשנת 2050 כ-9 מיליארד איש. כיצד נאכיל את כולם? האם מקורות המזון שלנו יספיקו ויזינו בצורה הולמת את כלל האוכלוסייה? כיצד בעזרת פיתוחים מעולם החקלאות נוכל להתמודד עם אתגר גלובלי זה? את כל התשובות תמצאו בתערוכה החדשה 'שדות המחר' במוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים. במתחמי פנים וחוץ יוכלו המבקרים ליהנות מחוויה רב-חושית, ליהנות מעשרות מוצגים אינטראקטיביים ביניהם עץ מכני ענק, מכונת קרקרים, שדה חקלאי אנכי שמוצג לראשונה בארץ, להכיר 19 סוגי עגבניות ועוד.

לצד התערוכה מגוון רחב של פעילויות התנסותיות נוספות כגון: הדגמה מדעית 'הדגמה בפיתה', סדנת התנסות בצמחי תבלין 'על טעם ועל ריח', תצוגת טרקטורים, סיורים מודרכים, ו'נעים להכיר'- פנטומימאים, חברי קבוצת 'פירומניה', המשוטטים בין תערוכות המוזיאון, ומעודדים בצורה משעשעת את המבקרים לחקור ולנסות בדרך אחרת ('פירומניה' ביולי – בשבתות בלבד ובאוגוסט בכל ימות השבוע).

לפרטים נוספים, לתיאום פעילות מודרכת לקבוצות וביקורי קייטנות לחצו כאן - www.mada.org.il
אוצרת התערוכה: ורדה גור בן שטרית.
להתראות במוזיאון!