הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


הושק אתר חדש למידע על המוצרים שבפיקוח


האתר שהשיק משרד האוצר יאגד לראשונה את כל המידע אודות הפיקוח על המחירים. האתר יעודכן בהודעות בנושא, החלטות וצווים, ויכיל את חוק הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים ואת דרכי התקשרות עם המפקחים. בחודשים הקרובים האתר יכלול מערכת מידע אשר תציג את מחיריהם של המוצרים שבפיקוח

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  05-03-2016



צילום: משרד האוצר, מתוך האתר לוועדת הפיקוח על המחירים

משרד האוצר השיק אתר חדש www.mof.gov.il לוועדת הפיקוח על המחירים, המרכז את כל החלטות ועדת המחירים, מסמכי המתודולוגיה של קביעת מחירי המוצרים המפוקחים ומאפשר פניה מקוונת לוועדה. ''השקת האתר היא נדבך נוסף בפעילות המשרד להגברת השקיפות והנגשת המידע לציבור'' נאמר בהודעת משרד האוצר.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

האתר החדש יעודכן בהודעות ופרסומים בנושא הפיקוח על המחירים, החלטות וצווים, ויכיל את חוק הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים ואת דרכי התקשרות עם המפקחים על המחירים במשרדים השונים. בחודשים הקרובים האתר יכלול מערכת מידע אשר תציג את מחיריהם של המוצרים שבפיקוח.

ועדות המחירים הבין-משרדיות מאוישות על ידי נציגי משרדי ממשלה בהתאם לתחומים השונים. הוועדות ממליצות לשרים בנושא המוצרים והשירותים המפוקחים, ביניהם מוצרי חלב, ביצים, לחם, מחירי התחבורה הציבורית ושירותי בריאות שונים וכן מרווח השיווק של הדלק.

יו"ר ועדת המחירים, אמיר רשף: "האתר החדש הוא כלי שיסייע לציבור ולצרכנים להכיר את עבודת הוועדה ואת החלטותיה. אנו נמשיך לפעול להגברת השקיפות והנגשת המידע לציבור".