הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


פיתוח ישראלי: הפרדת חלב לייצור גבינות כבר בשלב החליבה


מערכת שפיתחה חברת אפימילק, מזהה כבר במכון החליבה את החלב המתאים יותר לייצור גבינות ומפרידה אותו מחלב לשתייה. הטכנולוגיה המוגנת בפטנט, תוצג בתערוכת אגריטך 2015 שתתקיים בחודש הבא במרכז הירידים בת''א

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  22-03-2015



מערכת AfiMilk MCS של אפימילק, צילום: יח''צ

חברת אפימילק Afimilk הישראלית, המתמחה בחידושי טכנולוגיה ממוקדי רפתות, תציג במסגרת תערוכת אגריטך 2015, שתיערך בחודש הבא בת''א, את ה-AfiMilk MCS - מערכת חדשנית להפרדת חלב עוד בשלבי החליבה. הפרדת החלב במכון החליבה שברפת, לפי מרכיביו ותכונותיו - כמו כמות השומן, ערכי החלבון ופוטנציאל ההתגבנות, תאפשר הגדלה משמעותית של תשואות ייצור החלב בשיעור של עד 15% ותייעל את התפעול והלוגיסטיקה במחלבה.

שירות AfiMilk MCS מבוסס על טכנולוגיה רשומה כפטנט, המאפשרת אנליזה בזמן אמת של כל החלב הזורם דרך נקודות החליבה. החלב מנותב, על פי פוטנציאל ההתגבנות שלו, למכלים ייעודיים במכון החליבה, והתוצאה - חלב המתאים יותר לייצור גבינות מופרד, מזה המיועד לייצור חלב ניגר ומוצרי חלב אחרים.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

חברת אפימילק מספקת טכנולוגיה וידע לרפתות חלב, על מנת שיוכלו להפיק חלב איכותי ברווחיות גבוהה, זאת במשך כמעט 40 שנה. בהתבסס על יצירתיות ומקצועיות מוכחת, ממשיכה אפימילק להוביל את תעשיית החלב העולמית. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת וחדשנות, מצליחה החברה לספק את הדרישות המשתנות בשוק, עם מערכות שמותקנות ביותר מ-50 ארצות, ולעמוד בחזית טכנולוגית ניהול התוכנה והחיישנים ברפתות חלב.



תערוכת אגריטך 2015, מתערוכות הטכנולוגיה החקלאית המובילות והגדולות בעולם, תיערך בחודש אפריל במרכז הירידים בתל אביב. ייחודה של התערוכה הוא בהיקף הרחב של מבקרים ותחומים, והשם העולמי שקנתה לעצמה במרוצת השנים. התערוכה תשתרע על שטח כולל של מעל 14 אלף מ"ר ועל פי ההערכות צפויים לבקר באירוע מעל ל-35 אלף מבקרים, כשמתוכם מעל 8000 מבקרים מחו"ל.

גם השנה צפויות לקחת חלק במפגש הבינלאומי משלחות רשמיות, שרים וראשי מדינות. ישראל מהווה כיום מעצמה טכנולוגית-חקלאית המציעה פתרונות יצירתיים לכל העולם, כשטכנולוגיות שפותחו בישראל - מטפטפות ועד אפליקציות מתקדמות נמצאות בחזית המאבק הגלובאלי למיגור העוני והרעב.  אגריטך 2015, המאורגנת על ידי חברת כנס תערוכות ועמותת אגריטך, נערכת בשיתוף משרד החקלאות ופיתוח הכפר, משרד החוץ, משרד הכלכלה, מכון היצוא, מתימו"פ, והתאחדות התעשיינים ואיגוד התעשייה הקיבוצית.



אגריטך 2015 - התערוכה הבינלאומית לטכנולוגיה חקלאית
28-30 באפריל 2015, מרכז הירידים, תל אביב
לפרטים נוספים : www.agritech.org.il