הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מנכ''ל משרד החקלאות רמי כהן הודיע על התפטרותו


ההודעה פורסמה הבוקר באתר משרד החקלאות ופיתוח הכפר. ''החלטתי לפרוש מתפקידי על מנת להקדיש זמן לטיהור שמי. בכל תפקידי הציבורים פעלתי ללא רבב תוך מצוינות ניהולית ומקצועית. המשימה החשובה ביותר עבורי כעת היא לטהר את שמי לאחר מסע הכפשה שקרי, מגמתי ומופרך מיסודו''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  13-02-2015



מנכ''ל משרד החקלאות היוצא רמי כהן, צילום: סיגל שוב

מנכ"ל משרד החקלאות ופיתוח הכפר רמי כהן הודיע היום לשר החקלאות על פרישתו מהתפקיד, לאחר שכיהן בו קרוב לשנתיים.  הודעת ההתפטרות פורסמה הבוקר (ו') באתר משרד החקלאות. כהן הוא חבר בכיר במפלגת ישראל ביתנו.

פרשת 'ישראל ביתנו' נחקרה על-ידי המשטרה במשך כשנה ופורסמה בתקשורת לפני כחודש וחצי, לאחר שהמשטרה ביצעה מעצרים של בכירים במפלגה, ראשי מועצות ועיריות וראשי עמותות.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

״החלטתי לפרוש מתפקידי על מנת להקדיש זמן לטיהור שמי'' אמר רמי כהן בהודעתו לשר שמיר. ''בכל תפקידי הציבורים פעלתי ללא רבב תוך מצוינות ניהולית ומקצועית. המשימה החשובה ביותר עבורי כעת היא לטהר את שמי לאחר מסע הכפשה שקרי, מגמתי ומופרך מיסודו. זאת המשימה העומדת לנגד עיני כרגע, ואיני סבור שניתן וראוי לעסוק בזה מכיסא מנכ"ל משרד החקלאות. אני בטוח כי בתום החקירה יתבררו העובדות ותוכח חפותי ואוכל להחזיר לי את חיי".

שר החקלאות ופיתוח הכפר, יאיר שמיר: "עם כניסתי לתפקיד לפני כשנתיים החל רמי לשמש כמנכ"ל המשרד. רמי ידע לנווט את דרכו דרך משרד בעל מורכבויות רבות, נושאים סבוכים אשר משקלם בחיי אזרחי מדינת ישראל הינו רב, וידע להוביל את עובדי המשרד במדיניות אשר התוותי עם כניסתי לתפקיד שר החקלאות ופיתוח הכפר".