הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


חדשנות חקלאית - במרכז תערוכת אגריטך 2015


אחד ממוקדי המשיכה המרכזיים בתערוכת אגריטך 2015, יהיה מתחם לתצוגת חדשנות ישראלית בתחום החקלאות, מים והסביבה. המתחם יאפשר לחברות צעירות להיפגש עם משלחות אח''מים מחו''ל, כמו גם עם עשרות אלפי מבקרים, משקיעים זרים ונציגי החברות המובילות בתחום. מועד אחרון להרשמה 30.1.15

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  08-01-2015



תערוכת אגריטך, צילום: יח''צ

מתחם מרכזי לתצוגת חדשנות ישראלית בתחום החקלאות, יהווה בתערוכת אגריטך 2015, את אחד ממוקדי המשיכה המרכזיים של אירוע הדגל של מדינת ישראל בתחום הטכנולוגיות החקלאיות, המים והסביבה לחקלאות. התערוכה, מאירועי הטכנולוגיה החקלאית המובילים והגדולים בעולם, תערך בין 28-30 באפריל 2015 במרכז הירידים בתל אביב.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

מתחם החדשנות יאפשר לעשרות חברות צעירות שנוסדו לאחר שנת 2007 להפגש עם מעל 70 משלחות של אח"מים הצפויות להגיע מחו"ל, כמו גם עם עשרות אלפי מבקרי התערוכה, משקיעים זרים ונציגי חברות מובילות בתחום החקלאות, המים והסביבה.

לדברי דני מאירי, מנכ"ל אגריטך, התערוכה השנה תהווה במה לתעשיית החקלאות הישראלית עליה ניתן יהיה להפגין את היכולות והחידושים שלה בתחומי החקלאות השונים, דוגמת השקיה וטיפול במים, גידולי חממות, תעשיית החלב והעופות, פיתוח זרעים, טכנולוגיות Post- Harvest ועוד. במסגרת התערוכה ייערך כנס בינלאומי בנושא 'טיפול אחר אסיף ואיבודי מזון', בראשו עומד פרופ' אלי פליק ממנהל המחקר החקלאי (מכון וולקני). "אנו מתכוונים ליצור פלטפורמה להצגה של כמה מהשיטות והפתרונות החדשניים כיום בתחום ה-Post harvest, הכולל טיפול ביבולים לאחר איסופם מהשטח - ועד למקרר בסופר", אומר מאירי.

הגופים אשר יציגו בביתן החדשנות בתערוכת אגריטך 2015, ייבחרו על ידי ועדה ציבורית מטעם המארגנים, שתקבע את תנאי הזכאות להשתתף.

לטופס ההרשמה: www.agritech.org.il
 מועד אחרון להרשמה: 30.1.15

אגריטך 2015, המאורגנת על ידי חברת כנס תערוכות ועמותת אגריטך, נערכת בשיתוף משרד החקלאות ופיתוח הכפר, מינהל המחקר החקלאי (מכון וולקני), המדען הראשי של משרד החקלאות ופיתוח הכפר, משרד הכלכלה, המדען הראשי ומתימו"פ, מנהל סחר חוץ, המטה לקידום השקעות, המכון הישראלי ליצוא ולשיתוף פעולה בין לאומי ומשרד החוץ.
מידע נוסף ניתן למצוא באתר התערוכה.