הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


תחרות הצילום ''הגלריה החקלאית'' לשנת 2015 יוצאת לדרך


התחרות המסורתית תתקיים השנה תחת הכותרת ''רגעים של חקלאים'' ותוקדש לחקלאי ופועלו. התחרות נועדה לחשוף לציבור הרחב את תרומתה הגדולה של החקלאות לפיתוחה של המדינה ואת יופיים המרהיב של הטבע והחקלאות בישראל והיא פתוחה לקהל הרחב. השנה תיבחר במסגרת התחרות גם תמונת העשור

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  17-12-2014


השקדייה פורחת בתבור - התמונה הזוכה בתחרות בשנה שעברה, צלם: יוסי ברגר
השקדייה פורחת בתבור - התמונה הזוכה בתחרות בשנה שעברה, צלם: יוסי ברגר

"הגלריה החקלאית" לשנת 2015, תחרות הצילום המסורתית של חברת קנט, יוצאת לדרך. התחרות המתקיימת זו השנה ה-11, נועדה לחשוף לציבור הרחב את תרומתה הגדולה של החקלאות לפיתוחה של המדינה ואת יופיים המרהיב של הטבע והחקלאות בישראל. כבכל שנה, התחרות פתוחה לחקלאים, לקהל הרחב, לצלמים מקצועיים ולחובבים.

נושא התחרות השנה הוא "רגעים של חקלאים" ובמרכזה יעמוד החקלאי ופועלו. 20 התמונות שיבחרו ע''י צוות שופטים יועמדו לדירוג הגולשים ושלושת המקומות הראשונים יזכו את הצלמים בפרסים: המקום הראשון יזכה את הצלם באופניים חשמליות, המקום השני במכשיר אייפון 6 והמקום השלישי בטאבלט סאמסונג גלקסי.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

בנוסף, לרגל סיכום עשור לפועלה של הגלריה החקלאית, יוכלו המצביעים לבחור בתמונת העשור מבין כל התמונות הזוכות בעשור האחרון בתחרויות הגלריה החקלאית. התמונות יועמדו להצבעה ורק אחת תוכתר בתואר "אלוף האלופים" של הגלריה החקלאית.

התחרות מורכבת משני שלבים: בשלב הראשון מועלות כל התמונות באתר התחרות ובדף הפייסבוק של קנט. צוות השיפוט של התחרות יבחר את 20 התצלומים המקוריים, המיוחדים והיפים ביותר. בשלב זה הציבור הרחב יוכל להצביע לתמונה הטובה ביותר. ההכרזה על התמונה הזוכה תתקיים בכנס הלקוחות השנתי של קנט שיתקיים בחודש מרץ 2015.

אז איך משתתפים?

את התמונות שצולמו על ידכם (כל משתתף ראשי לשלוח תמונה אחת בלבד), ובמרכזן עומד רעיון החקלאי ופועלו, יש לשלוח בצירוף שם, כתובת, מספר טלפון ותאור קצר אודות התמונה באחת מן הדרכים הבאות: לאתר התחרות  או לכתובת הדואר האלקטרוני. על התמונה להיות באיכות גבוהה, של לפחות 300DPI, ובפורמט JPG בלבד.

המועד האחרון לשליחת התמונות הוא 01.02.15.
את כל שלבי התחרות בכפוף לתקנון ניתן למצוא באתר קנט בכתובת- www.kanat.co.il .

חברת הביטוח קנט - קרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, פועלת משנת 1967 כחברת ביטוח ממשלתית עסקית בשותפות עם ארגונים חקלאיים נוספים, ביניהם: התאחדות האיכרים, האיחוד החקלאי, מועצת הייצור החקלאית וארגוני מגדלים. לחברה למעלה מ – 15,000 מבוטחים והיא נחשבת לבין המובילות בעולם המערבי במתן פתרונות ביטוחיים לענפי החקלאות השונים.