הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


יום פתוח ערבה - התערוכה החקלאית הגדולה בישראל


בתערוכה המניפה את דגל הפיתוח החקלאי המתקדם בישראל, יוצגו החידושים האחרונים בתחומי החקלאות, מים, אנרגיה, טכנולוגיה ותחומים משיקים. עם השנים התבסס מעמדה כהפנינג ייחודי, מקצועי וצבעוני המושך אליו קהל רב מכל חלקי הארץ. בואו לחזות בחקלאות המחר במו''פ ערבה תיכונה וצפונית בט''ו בשבט

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  13-12-2014



יום פתוח - התערוכה החקלאית בערבה, צילום: באדיבות מו"פ ערבה תיכונה וצפונית

השנה הקדימו 120 חברות להבטיח את השתתפותן בתערוכה החקלאית הגדולה בישראל, שתערך בערבה בסוף חודש ינואר 2015. עם השנים התבסס מעמדה של התערוכה כהפנינג ייחודי, מקצועי וצבעוני המושך אליו קהל רב מכל חלקי הארץ. המבקרים בתערוכה המניפה את דגל הפיתוח החקלאי המתקדם בישראל, נחשפים לעסקים וחברות שמציגים את החידושים האחרונים בתחומי החקלאות, מים, אנרגיה, טכנולוגיה ותחומים משיקים.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

התערוכה החקלאית הגדולה בישראל, אינה מנותקת מהווית החקלאות החדשנית המתקדמת, המייצגת את חקלאות העתיד בישראל ומתקיימת באזור החקלאי בערבה ולא במתחמים עירוניים. לתערוכה המשתרעת על פני יותר מ- 15 דונם של ביתני תצוגה וחממות, צפויים להגיע עשרות אלפי מבקרים מהארץ והעולם, לחזות בהצלחות חקלאות ה-היי טק, חקלאות מדברית משגשגת המשווקת תוצרת חקלאית איכותית ומובחרת לשווקי אירופה וארה"ב.

עוד יוצגו בתערוכה: תעשיות החקלאות, מים, גינון, מיכון, אנרגיה סולרית ופיתוחים של זנים חדשים בענף הירקות והפירות, עשבי תבלין, פרחים, חקלאות ימית המתפתחת בישראל, כלי רכב חקלאיים, רכבי שטח מדגמי 2015 ועוד.


ביתן בתערוכה, צילום: באדיבות מו"פ ערבה תיכונה וצפונית

בועז הורויץ מנכ"ל מו"פ (מחקר ופיתוח) ערבה תיכונה וצפונית, תושב עין יהב, חבר בהנהלת אגודת השיווק הכלכלית 'יופי של ירקות' וממקימי חברת יצוא "אדום" ובעל משק חקלאי לגידול פלפלים לייצוא בערבה אומר: "בנוסף להיות התערוכה המפגש השנתי המרכזי לכלל החקלאים והחברות העוסקות בתחומי החקלאות והתעשייה החקלאית, מהווה התערוכה תעודת כבוד לחקלאות המתקדמת והמשוכללת המייצאת את התוצרת הייחודית והאיכותית מישראל לשווקים בחו"ל, כמו גם שיווק שכלולים והמצאות טכנולוגיות לתעשיות ומשקים חקלאיים בעולם. בנוסף לתערוכה יתקיימו גם כנסים מקצועיים במרכז המבקרים החדש של מו"פ ערבה תיכונה וצפונית" .


חממות בערבה התיכונה, צילום: באדיבות מו"פ ערבה תיכונה וצפונית

בואו להפגש עם האנשים שעושים חקלאות !
תחנת "יאיר" בחצבה, מרכז המו"פ
ט"ו בשבט - 28-29.01.2015
התערוכה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום.
לפרטים נוספים: 08-6581083, www.aravaopenday.co.il