הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


דפנה כהן-נוריאל - מנהלת דוברות, תקשורת והסברה של תנועת המושבים


תנועת המושבים היא תנועת ההתיישבות הגדולה ביותר בישראל ומאגדת 350 מושבים ברחבי הארץ. ''לאחר כ-6.5 שנים בהן עבדתי בהסתדרות במסגרתן הובלתי מאבקים תקשורתיים וציבוריים לאומיים, החלטתי כי הגיע הזמן להמשיך הלאה. בתקופה בה המושבים והחקלאות עוברים שינויים מרחיקי לכת, אני גאה ונרגשת לייצג את התנועה''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  15-06-2014



דפנה כהן-נוריאל , צילום באדיבות: תנועת המושבים
  
לאחר שש וחצי שנים בהסתדרות כסגנית ומ''מ הדובר, דפנה כהן-נוריאל מונתה למנהלת מחלקת דוברות, תקשורת והסברה של תנועת המושבים. תנועת המושבים היא תנועת ההתיישבות הגדולה ביותר במדינת ישראל ומאגדת בתוכה 350 מושבים הפזורים ברחבי המדינה.  כהן-נוריאל תנהל הן את מערך הדוברות וההסברה אל מול המושבים באמצעות תכנית טלוויזיה בערוץ המקומי, עיתון המושבים ובכלי המדיה המקומיים.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

"לאחר כ-6.5 שנים בהן עבדתי בהסתדרות בתפקיד מאתגר ומורכב במסגרתו הובלתי מאבקים תקשורתיים וציבוריים לאומיים, החלטתי כי הגיע הזמן להמשיך הלאה'' אומרת כהן-נוריאל. ''בתקופה בה המושבים בכלל והחקלאות בפרט עוברים שינויים מרחיקי לכת ותמורות, אני גאה ונרגשת לייצג את תנועת המושבים".

כהן-נוריאל תחליף את מיכל דותן לוין שהקימה וניהלה את המחלקה בתנועה ב-7 השנים האחרונות ויוצאת לשליחות ממלכתית בחו"ל עם משפחתה.

מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות החקלאים בישראל, מאיר צור אומר היום: "אני מודה למיכל שהובילה את תחום התקשורת לרבות השנים ועשתה עבודה מצוינת ומאחל לה הצלחה בשליחות בחו"ל. נשארנו ברמה הגבוהה ביותר והבאנו מחליפה מצוינת שתעמוד בצורה הטובה ביותר בפני אתגרים גדולים מאוד שניצבים בפנינו בתקופה הקרובה הן בפעילות החקלאית והן בפעילות הקרקעות. אני מאחל לדפנה הצלחה בדרכנו המשותפת".

מנהלת המחלקה היוצאת מיכל דותן-לוין: ״אני מודה על הזכות שנפלה בחלקי להקים מחלקה יש מאין, תוך גיבוי ותמיכה ממזכ״ל התנועה. מאחלת למחליפתי הצלחה בתפקיד ומי ייתן ותדע לדברר ריחו של תלם אביבי ראשון ומגעה של תבואה טרייה שזה עתה נקטפה. בהזדמנות זו מחזקת את ידי החקלאות הציונית וההתיישבות הכפרית שקובעות את גבולות המדינה עוד טרם קומה״.

במסגרת עבודתה בהסתדרות בשנים האחרונות, דבררה דפנה  כהן-נוריאל באופן שוטף את ההסתדרות ואגפיה הרבים והובילה מאבקים תקשורתיים וציבוריים כמו תקציבי מדינה, המאבק למען עובדי הקבלן, חוק פנסיה, התאגדויות עובדים כמו פלאפון, מאבקים לאומיים כמו ויטה פרי הגליל ועוד.

לכהן-נוריאל ניסיון של כ- 13 שנה בתחום הדוברות, תקשורת, ייעוץ אסטרטגי וניהול משברים. מבין תפקידיה: סגנית דובר ההסתדרות ומ"מ דובר ההסתדרות, דוברת אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב ודוברת מאבק הסטודנטים נגד "ועדת שוחט", דוברת ראש עיריית אשדוד לשעבר, אינג' צבי צילקר ועוד.

לכהן–נוריאל תואר ראשון בהצטיינות יתרה במדע המדינה ותקשורת ותואר שני בדיפלומטיה בהתמחות השפה הערבית מאוניברסיטת תל אביב. היא נבחרה פעמיים כאחת מ- 120 המנהיגים הצעירים היהודים בעולם של קרן שוסטרמן.