הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מועצת הפרחים הפכה ליצואן החקלאי האווירי הגדול בישראל


לאחר קריסת חברת אגרקסו לפני כשנתיים, הקים ארגון מגדלי הפרחים את מועצת הפרחים בכדי לתת מענה מיידי ליצוא לחו''ל. החברה אחראית כיום על 30% מיצוא הפרחים לבורסות באירופה ועל כ-25% של תוצרת חקלאית בענפים נוספים. מועצת הפרחים היא היצואנית הראשית של תוצרת פלשתינאית מעזה ויהודה ושומרון לחו''ל

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  13-01-2014



צילום: מועצת הפרחים

חברת "מועצת הפרחים" מדווחת היום (ב') כי תהפוך השנה ליצואן החקלאי האווירי הגדול ביותר בישראל ותרכז כ-25% מהיצוא המתבצע דרך נתב"ג. זאת בעקבות הרחבת פעילותה לענפי חקלאות נוספים.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

לאחר קריסת חברת אגרקסו לפני כשנתיים, הקים ארגון מגדלי הפרחים את מועצת הפרחים בכדי לתת מענה מיידי ליצוא לחו''ל. החברה אחראית כיום על 30% מיצוא הפרחים לבורסות באירופה. לאחרונה חתמה גם על הסכם לשיתוף פעולה עם 'אגריבר חקלאות' שעוסקת ביצוא של תוצרת חקלאית טרייה ליעדים שונים בעולם לרבות מזרח אירופה, רוסיה, ארה"ב, קנדה ויפן.

מועצת הפרחים היתה בעבר בין המתמודדות על רכישת אגרקסקו. לאחר שהצעתה לא התקבלה היא צמחה באופן עצמאי וחתמה על שורה של הסכמים עם מגדלי פרחים, פרי הדר, תבלינים, תות שדה, שזיפים, פלפל ותפוחי אדמה.

מזכיר ארגון מגדלי הפרחים חיים חדד, מסר שבנוסף ליצוא הישראלי, מועצת הפרחים היא כיום היצואנית הראשית של תוצרת פלשתינאית מעזה ויהודה ושומרון לשווקים בחו"ל וזאת בשיתוף פעולה עם גורמים אירופאים. על פי התחזית תצמח החברה ב-20% בשנת 2014 ותגיע למחזור של 300 מיליון שקל.

מידע על החברה ניתן למצוא בעמוד הפיסבוק