הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


חברת תרגומים ישראלית מציעה לחוואים שירותים מקצועיים חינם


חברת התרגומים One Hour Translation ישראל מעודדת סחר הוגן גלובלי, והודיעה השבוע על השקת תכנית במסגרתה תציע תרגומים מקצועיים חינם לחוואים וארגוני חוואים ברחבי העולם, בעיקר ממדינות העולם השלישי. בכך מצטרפת החברה לחברות מובילות בעולם כמו סטארבקס, נסטלה, בן אנד ג'ריס - שהחליטו לקדם את תנועת הסחר ההוגן העולמית

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  23-12-2013



סיירה לאונה, צילום: דורון לב - הפורטל לחקלאות טבע וסביבה

חברת התרגומים One Hour Translation ישראל הודיעה השבוע על השקת תכנית לעידוד הסחר ההוגן הגלובלי, במסגרתה תציע החברה תרגומים מקצועיים חינם לחוואים וארגוני חוואים ברחבי העולם, בעיקר ממדינות העולם השלישי.  בכך מצטרפת החברה לחברות מובילות בעולם כמו סטארבקס, נסטלה, בן אנד ג'ריס - שהחליטו לקדם את תנועת הסחר ההוגן העולמית.

באמצעות אתר החברה יכולים מגדלים וארגוני מגדלים לתרגם חומרים שיווקיים ופרסומיים, וכל תוכן הקשור לגידול, אריזת ושינוע מוצריהם משפת האם שלהם ל- 75 שפות על מנת לפנות ישירות ללקוחותיהם הפוטנציאליים בכל העולם.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

מרבית החוות המוכרות בשיטת הסחר ההוגן הן עסקים קטנים משפחתיים, בעלי שולי-רווח זעירים ורמת-סיכון גבוהה הנובעת מאסונות טבע, ורגישים לניצול מצד תאגידים בינלאומיים השולטים לגמרי בשרשרת השיווק. על פי מחקר שפרסם משרד החקלאות האמריקאי לפני כשנתיים, על כל דולר שמוציא אמריקאי על מזון, החקלאי הממוצע מקבל פחות מ- 12 סנט. מחירי הסחר ההוגן מאפשרים לחוואי להרוויח יותר ולהגן על עצמו.

ירון קאופמן, סמנכ"ל השיווק של חברת התרגומים One Hour Translation: "כחברה המאמינה בעקרונות המסחר ההוגן (Fair Trade), החלטנו לסייע ברמה היומיומית למגדלים ולחוואים - בעיקר במדינות עולם שלישי - שאחראים למזון שאנחנו נהנים ממנו. ליכולות התקשורת שלהם השפעה מכרעת על מידת הצלחתם להתחרות בשוק הגלובלי. אנחנו מעריכים כי נתרום תרגומים לחוואים בכל העולם בהיקף מצטבר של מעל מיליון מילים בשנה הקרובה. עוד לפני השקת התוכנית הצטרפו אליה שני ארגוני חוואים - ארגון הסחר ההוגן העולמי שיושב בדרום אמריקה וארגון מגדלי קפה מטנזניה. מגדלי סחורות הנמכרות בשיטת הסחר ההוגן זקוקים לשירותי תרגום כדי לתקשר עם לקוחותיהם בעולם המערבי, וחברת One Hour Translation גאה להקל עליהם בכך ולהיות שותפה להצלחתם". קאופמן הוסיף כי בכוונת החברה לעבוד ככל הניתן גם עם ספקים בארץ ובעולם שחרתו על דגלם את קידום תנועת הסחר ההוגן העולמית.

One Hour Translation, חברת התרגומים המקצועיים הגדולה באינטרנט היא מהחברות המובילות בתחום התרגומים המקצועיים בעולם. החברה מספקת שירותי תרגום ל- 75 שפות בעולם בעזרת יותר מ- 15,000 מתרגמים ובזמינות של 24/7 . החברה מתמחה בתרגומים מקצועיים לקהילה העסקית ועוסקת בין השאר בתרגומים פיננסיים, טכניים, משפטיים, ושיווקיים. החברה הוקמה על ידי עופר שושן, ירון קאופמן, ד"ר ליאור ליבמן ואורן יגב. בין לקוחות החברה בארץ ובעולם: קוקה קולה, טויוטה, הצבא האמריקאי, IBM , פייזר, אל-על, קומברס, ופירמות עורכי דין ורואי חשבון.

למידע נוסף על התוכנית הגלובלית של החברה לעידוד הסחר ההוגן הקישו כאן


ירון קאופמן, צילום: יח''צ